Mezuna kalma kararı ve kararsızın önünde gideni Ben?

Şimdi saygıdeğer arkadaşlarım 2 senedir bu yks illetiyle uğraşıyorum.1 kez mezuna kaldım şimdi 10-15 bin gibi bir sıralama geliyor bana hedefim ilk bindi tıp istiyorum eğer yazıcaksam inönü tıpı yazmak zorundayım bana göre yüksek bi tıp değilse kendi şehrimde okumak daha iyi fakat onu da istemiyorum. Genel olarak çoğu kişi tıp tıptır neresi geliyosa git diyor ama sonuçta 7 yıl üniversite ve bir kez gidicem üniversiteye oda istediğim şehir ve güzel bi üniversite olmasını istiyorum (maddi imkanlar orta halli diyelim) ne düşünüyosunuz?

Mezuna kalma kararı ve kararsızın önünde gideni Ben?
Cevapla