20 yaşındayım, 7. Sınıfta okulu bıraktım. Açıktan okumak mantıklı mı?

Güncellemeler
+1 yıl
20 yaşındayım
20 yaşındayım, 7. Sınıfta okulu bıraktım. Açıktan okumak mantıklı mı?
Cevapla