Okul öncesi öğretmenliği okuyorum, 2. sınıfım. Boşa okuduğumu düşünüyorum, yanlış mı?

Okulu birakmayi düşünüyorum

Okul öncesi öğretmenliği okuyorum, 2. sınıfım. Boşa okuduğumu düşünüyorum, yanlış mı?
Cevapla