Tıp gibi kaliteli bölüm okuyan kişilerin bu sitede olması doğru değil mi?

Sürekli hiç tanımadığım insanlar sebepsiz yere benimle polemiğe girmeye çalışıyorlar : Ve her defasında "tıp okuyan birisinin bu sitede işi olmaz " cümlesi ile durmadan karşılaşıyorum.

Yani bu site boş, işsiz ve kalitesiz insan topluluğunu mu barındırıyor sadece?

Güncellemeler
+1 yıl
Ben elimden geldikçe eğitim kariyer kategorisinde ki sorulara cevap vermeye çalışıyorum. Aslında site abazan dolu ve g*enel ev çalışanları gibi olunca bu çöplük ortamda çiçek açan insanların varlığına inanmamaniz normal :)
Tıp gibi kaliteli bölüm okuyan kişilerin bu sitede olması doğru değil mi?
Cevapla