Öğretim görevlisi olmak istiyorum, GANO'nun önemi nedir?

Bölümümüzdeki hocalar çok kalitesiz torpille geldikleri çok belli sevdiği öğrencilere yüksek verip diğerlerine çok düşük veriyorlar ve bunu alanen açıkça söylüyorlar bu dersten geçecek sayısı şu diye sınavdan önce belirliyorlar yani bu durumda ben gene çabalamaya çalışıyorum ama akademik kariyerde önemi var mı bu ganonun kafama takıp üzülüyorum

Güncellemeler
+1 yıl
Az önce sınıf grubuna yazmış çoğu kişi büte kaldı ortalamayı düşürmemek için hatta iyi olanlar bile diye. gerçekten aklım almıyor
Öğretim görevlisi olmak istiyorum, GANO'nun önemi nedir?
Cevapla