3.60 gano ile başka üniversiteye geçiş yapabilir miyim? Önlisans 1. Sınıfım ve 1. Dönemden geçiş düşünüyorum?

3.60 gano ile başka üniversiteye geçiş yapabilir miyim? Önlisans 1. Sınıfım ve 1. Dönemden geçiş düşünüyorum?
Cevapla