Acil Yardım ve Afet Yönetimi bölümü mezunları 112'de çalışabilir mi?

Merhaba iyi forumlar.

4 yıllık Acil Yardım ve Afet Yönetimi bölümü okumayı düşünüyorum açıköğretim olarak fakat çalışma alanları çok geniş olmasına rağmen ataması tek bir yere yapılmış gibi gözüküyor. AYAY Mezunları kamu hastanelerinde 112 biriminde veya UMKE gibi arama kurtarma ekiplerinde diploması ile çalışabiliyor mu? Özel hastanede 112 ekibinde veya acilde çalışmak için başvurabilir miyiz? Şimdiden teşekkürler.

Güncellemeler
+1 yıl
Çalışırmış paramedik olarak çalışanlarla konuştum
Acil Yardım ve Afet Yönetimi bölümü mezunları 112'de çalışabilir mi?
Cevapla