Güncellemeler
+1 yıl
Çalışırmış paramedik olarak çalışanlarla konuştum
Merhaba iyi forumlar.
4 yıllık Acil Yardım ve Afet Yönetimi bölümü okumayı düşünüyorum açıköğretim olarak fakat çalışma alanları çok geniş olmasına rağmen ataması tek bir yere yapılmış gibi gözüküyor. AYAY Mezunları kamu hastanelerinde 112 biriminde veya UMKE gibi arama kurtarma ekiplerinde diploması ile çalışabiliyor mu? Özel hastanede 112 ekibinde veya acilde çalışmak için başvurabilir miyiz? Şimdiden teşekkürler.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Çalışabilir diye biliyorum
Teşekkür ederim.
Rica ederim
Evet
Evet dediğinize göre net bir bilginiz var sanırım biraz detaylı bir açıklama yapabilir mısınız, teşekürler
Bilgim yok
Teşekkürler.
Belki
Çalışır merak etme
Bir çok yeri okudum pek çevrem yok soramıyorum, teşekkür ederim yinede
Rica ederim ya ne demek❤
Hayirrr
Yorumun için teşekkür ederim fakat neden hayır dediğini tam anlayamadım sonuçta Sağlık Bakanlığı bünyesinde bir cok alana yetiyor edinilen diploma bildiğim kadarıyla, lütfen açıklar mısın. Teşekkürler
Afadda filan çalışabiliyor 112 att ve paramedikler çalışıyor çünkü