AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Okuyor musun gündelik işlerde çalış okuyorsan veya part time ama aylikli bir iş istiyorsan bimde falan calismani onerebilirim güzellik merkezinde falan da calisabilirsin
Ben okuyacağım da bu yaz iki ay boyunca çalışmak istiyorum. Part time ne oluyor bahseder misin lütfen? Gündelik iş daha iyi olur da bulamıyorum nereden bulabilirim ilk defa işe gireceğim bilgim yok. Aylık olmasa daha iyi olur. Çok sıkı çalışamam ben
Bende gündelik işlerde çalışıyorum da aylık dediğin gibi sıkı oluyor
Part time yarım zamanlı oluyor yani haftada 2-3 gün bazen de 4 gün ama en fazla 4 gün olur
Lc waikiki de part time calisabilirsin mesela iyi verirler
Gündelik ve part time işi naısl bulurum İstanbul da oturuyorum. Bugün gratise gittim kariyer. Netten cv ver dedi part time değildir herhalde orası. Kariyer. Net ten buluyorsun naısl buluyorsun? Part time ve gündelik ideal bana o zaman
Kariyer. Nete ne yazsam part time çıkar anlamadım :D
Valla cv ver dediyse biraz zor geri dönüş yaparlar
Bende İstanbul'da oturuyorum bu arada
Özele bakar mısın yazdım
Tamam
Asgari
Hepsi asgari ücret mi alıyor yani tüm meslekler? Bir de asgari ücret ne kadar ben anlamadım da tam yardımcı olur musun
Bir de bu işlerin hepsi he r gün sabah 9 akşam 8 mi oluyor
11.402 TL oldu
Çalışma değişir iş yerine göre farklı her yer farklı
Ben asgari almıyorum
Teşekkür ederim
👍👍
Merakımdan soruyorum hemşire öğretmen maaşları aynı mı yani bir garson Gratis çalışanı ile ynai şaşırdım bayağı
Başka iş bak tavsiye etmem garsonluk başka iş ara tavsiyem uğraşma
Gratiste çalışmak iyi garsonluk bende düşünmüyorum
Aynı olmaz her meslek de maaş farkı var örnek komi 8500 garson 9800 TL
Yani iste ona göre tercihinizi yapin
Kariyer. Netten bakıyorum da yazmıyor fiyatları nereden bakacağım :D
Ailem harçlık vermiyor üniversite param olacak ayrıca bu o yüzden iyi olsun istiyorum parası da
Kariyer vs işin olsun gibi uygulama da asgari yazar ya da belli bir fiyat yazar asgari oranı olarak işverenle konuşman gerekir ki bu devirde memur değilsen kendi işinin patronu olacan
Kariyer boş orası boş site is uygulamalarindan ekmek çıkmaz internet den ara ya da bizzat işyerine görüşmeye git
Yazı değerlendircegim diyosun yani üniversite için elbette para şart öğrenciye ister otelde ister cafe tarzı ya da tekstil gibi yerde çalışıp para kazanabilirsiniz
Ailen neden harçlık vermiyor ki cidden de üzültücü ya insan evladına çokluğuna çocuğuna para nasıl vermez ya aklım almıyor maden eksigini gedigini almican ne diye çocuk yapıyor bu ebeveynler anlamıyorum cidden yazık ya 😒
Ben kendi işimi yapıyorum ve asgari almıyorum amir ve müdür derdi de yok turizm de bıraktım son haksızlıkdan sonra istediğim gün gidiyorum istediğim zaman çalışıyorum bı nevi devlet işi benimki kafam rahat özelde niye milletin ağzının kokusunu çekeyim
Ailem Gratis e falan gir diyor kadın mağazası ya :D
Allah razı olsun deseydin 😏
Zaten umudunu yitirme gibi anlama ama Türkiye'de artık üniversitede fayda etmiyor okumak işsizlik var Üniversite mezunu olup işsiz olan gençler var kpss 70 yukarı atanamiyor 70 altı en iyi kamu kurumlarında görev yapıyor dayısı olan giriyor olmayan özelde sürünüyor hayatın gerçekleri 😔
Durum şöyle eskiden verirlerdi para da şu an beni cezalandırıyorlar. Ben eskiden başarılı bir öğrenciydim okuluma ikinci girdim hatta. İki senedir üniversite sınavına giriyorum batırıp duruyorum sınavda. Durumumuz gayet iyi yoksa ailemde ihtiyaçlarını karşılar. Ailem sanırım bana hayatın gerçeklerini öğretmeye çalışıyor. :D Pişman olup üçünü sene onlara göre kapasitem olan öğretmenlik, hemşirleik tutturacağım diye. Artık kıyafet fe almayacağız sana beş kuruş yok diyorlar
İlginç neyse.. sana Başarılar o zaman 🤗
Sence amaçları ne sen erkeksin anlarsın biraz ya. Çok saçmalıyorlar cidden para vermiyorlar resmen gezmek istiyorum beş kuruş param yok. En yakın arkadaşım 8 senelik arkadaşım ailen sana varlık içinde yokluk çektiriyor diyor zengin bir sitede oturuyoruz gizliyim diye rahat konuşuyorum. Para vermiyorlar deli ettiler beni
Sağ ol.. Son bir soru part time iş Gratis te olur mu mesela part time hangi işler oluyor? Gratis gibi ise ki sanmıyorum girerim oraya
Bilemem bunu sorman gerek oraya görüşmek gerek mesela ben her şartımi konuşurum baştan anlaşır ondan sonra işe girip gitmicegini ifade ederim
Ama belki olabilir diye düşünüyorum ya da olamayada bilir ya siz yinede bir sorun isterseniz bacım ya 🤔
Cafe tarzı işler de part time olur ya part time işlere bakin işte ona göre değerlendirme yapın
Amaçları senin kendi paranın değerini anlandirmak istemeleri parayı savurmamak ve doğru yerde harcama yapman kendi paranı kazanınca da değerini anlasın diye tahminim bu yönde
Valla banada kımse vermiyor varlık içinde yokluk çektim çekiyorumda 😒durum iyi dediğiniz gibi galiba
Öyle işte diceklerim
Para çok harcamıyorum. Ailem zaten bana çok para vermez. Orta verir ben hiç şımarık yetişemedim. Herkes bana zengin gözüyle bakıyormış mesela yaşadığım yeri görünce falan ama beni babam hiç öyle yetiştirmedi. Ortalama yetiştim hep. Okumak ile ilgili babamın derdi sanırım. Eskiden çok para vermiyorlardı zaten
Bulursun iş ya heryer de eleman arayandan gecilmiyor çalışmak istedikten sonrs kendi paranin tadı başka yalnız bazı yerlerde fedakarlık ister işte boğazı sıkmak lazım kazanmak zor ama harcamak daha zor
Varlık içinde yokluk çekmek çok kötü gerçekten. İmkanın var ama yaşayamıyorsun en dibine kadar yaşadım bu durumu.
Yazabilirsiniz dm den sorunuz varsa
Ben öyle işte ama kendi parami kazanıyorum ve herşeyde yapıyorum çok şükür
Babalar kimi veriri kimide cimrilik eder ama işte herkesin tarzı bir değil kimi yokluk içinde kariyere gelir kimide varlık içinde gelir
Ya zaten iki ay çalışacağım. Temmuz Ağustos belki de eylül. Sınava tekrar gireceğim sanırım sonra. Gratis düşünüyordum da tam zamanlıymış. Bana çok ağır gelir ilk işim olacağından. Part time da sadece Cafe ler de falan mı oluyor? Ailem erkekli ortam diye izin vermiyor şaka gibi
Benim babam yokluk çekenlerin başarılı olcagını sanıyor :D sorum sadece altta ki
Ooo oo ablacım sen bu ailenin zihin yapısıyla işsiz kalcan bak ben sana söylüyorum
Gratiste erkek yokmu sanki?
Allah yardımcın olsun ne diyeyim kolay gelsin 👍
Saçma da laf anlamazlar boşversene. Sağ ol
Ne demek
Yani geleceğin senin belirlemen ve karar vermen gerek kaç yaşındasiniz? Size akıl veriyorlar ya haddime değil ama hani robotu uzakdan yönetirler ya oraya gitmesin gibisinden siz aynı o hale geliksiniz bu ne ya? Ya sabır ya Allah 😀
Benden bir dost nasihati çok kulak verme derim senin hayatın senin yaşamın bırak sen kararini ver 😌
19 yaşındayım. Laf anlamıyorlar ne yapayım yalan söylicem de gelip bakarlar yine de yalan sçylicem kdnfmf
İlahi 😀😀😀
Neyse saygı duyuyorum yinede hoşçakal...
Hahaha din ile alakası yok. Erkekler garsonlar çıkma teklifi ediyor genelde diye. Yoksa ailem neden üniversite sınavına zorlasın? Öğretmen ol deyip duruyorlar avukat ya da. O zaman daha çok erkek görevepm
Hakkında hayırlısi diyeyim bolşans 👍
Teklif etse sende reddedersin avukat olabilirsin arkadaşim avukat askerden sorduğumda iyiydi diyordu parasını sordum müvekkillerimin ücreti benim aramda derdi kerata 😃