Arkadaşlar bana biraz vaktinizi ayırıp dinler misiniz?

Ben ortaokulda çok başarılı bir öğrenciydim sınavlarda hep birinci olurdum çoğu kişinin önüne geçip. Dolayısıyla 2017 yılında liseye güzel bir puanla yerleştim emeğimin karşılığını aldığımı gerçekten hissediyordum ve çok mutluydum o zamanlar. Ortaokuldaki arkadaşlarımla aram çok iyiydi çok güzel zaman geçirmiştim yıllarca onlarla taa ki liseye geçene kadar. Liseye geçtikten sonra koptuk baya ve hiç görüşemez olduk. Neyse ben lisede arkadaş konusunda çok yanlış tercihler yaptım. Lisede bir çocuğa köpek gibi aşık oldum. Bu yüzden derslere hiç konsantre olamıyor yazılılardan düşük alıyordum ve hiç umrumda olmuyordu. Zamanla zamanla teşekkür belgesi nedir bilmeyen ben 10. sınıfta ilk teşekkür belgemi almıştım gerçekten şaka gibiydi daha sonra benim derslerim gitgide daha da düşmeye başladı. En önemli senede yani 11. sınıfta ben derslere de hiç odaklanamadım satışlarım doğru düzgün ne fizik ne kimya ne matematik çalışıyodum. Gerçekten lise benim için eğitim hayatım adına dibe çöküştü. Eskiden hep başarılı olan ben artık kafam hiçbir şey almıyor hiçbir şeye odaklanamıyor ve başka şeyler düşünüyordum. Neyse 2021’de sınava girdim konuları bitiremeden üstelik dershaneye yazıldım ama hiç odaklanamıyorum 300 bin gibi bi sıralama yaptım sayısalda biliyorum gerçekten kötü bir sıralama.2022’de tekrar hazırlandım yine başka bir dershaneye yazıldım başta her şey çok güzel gidiyordu fakat ben orada yine duygusallığımdan derslere odaklanamadım. Sıralamamı çok az çekebildim yani 250 bine. Olmuyor bir türlü konuları bitiremeden yol geçiyor odaklanamayan onlarca deneme sınavı çözdüm. Neyse ben bu sene de girdim sınava yine aynı şekilde konuları bitiremeden girdim bir de üstüne deprem oldu ondan sonra hiç odaklanamadım yapabildiğim kadar yaptım yani arkadaşlar hayatım ellerimden kayıp gidiyor. Ben eskiden çok başarılı biriyken bu hale gelmemi kavrayamıyorum. Sizce nasıl toparlarım eskiden başarılıysan hayalim hep tıp okuyup doktor olmaktı fakat şimdi kaç yıldır ne tıp ne diş hekimi ne de eczacılık bunların yanından bile geçemiyorum. Nasıl düzeltebilirim her şeyi

Arkadaşlar bana biraz vaktinizi ayırıp dinler misiniz?
Cevapla