daha yüksek getiri olsa idi daha dayanıklı olurdun anlıyorum, sigortada yoktur. Kendini parçalama sıraya koy adım adım yap ama mıy mıy çalışırsan iş veren memnun olmaz
abi valla hızlı çalışıyorum ama müşteriler gelince dünyanın tabağı birikiyor onları yıkıyorum servis açıyorum çay veriyorum sigorta da yok geçici olduğum için
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Bu hayatta hiç yapılmayacak işlerden biridir, restoran, market, mağaza... hemen bırak ve fabrikaya gir daha rahat edersin
Is yoksa calis, cok zorlanıyorlar birakqbilirsin
Isi birakk 8 saat 250 tl cok az
başka işte yok
Başka iş mi yok sanki çık valla değmez
Kolay bir iş yok heleki elinde meslek yoksa
valla yok çok yoruldum 8saat 250tl
daha yüksek getiri olsa idi daha dayanıklı olurdun anlıyorum, sigortada yoktur. Kendini parçalama sıraya koy adım adım yap ama mıy mıy çalışırsan iş veren memnun olmaz
abi valla hızlı çalışıyorum ama müşteriler gelince dünyanın tabağı birikiyor onları yıkıyorum servis açıyorum çay veriyorum sigorta da yok geçici olduğum için
Haklısın , bak san abir örenk vericem ama şunu sorayım? yaş kaç ve ilk iş tecrüben mi?
abi işten çıktım
ağlaya ağlaya geldim ebe
Gecmis olsun. Sana me desem yarana merhem olur bilemiyorum, anlatmak istersen dinlerim
teşekürler abi
Yeni is bak kafani bos bırakma
Sen cioluga layıksın çık hemen
Birkaç gün sabret
çık bence
Çık değmez