İşte çok zorlanıyorum, sizce işten çıkmalı mıyım?

yemek yerinde işe girdim ilk günüm ama çok zor çaycımiyim bulaşıkçı miyim serviscimiyim belli değil çok zor müşteri gelince çok zorlanıyorum
Güncellemeler
+1 yıl
işten çıktım ağlaya ağlaya eve geldim dayanmadim mesai saatinin bitmesine bile s*refsiz erif 5saat caksitiginida vermedi
İşte çok zorlanıyorum, sizce işten çıkmalı mıyım?
Cevapla