Önlisans sağlık bölümü okuyorum Seneye bitiyor üniversitem ve hemde stajim var Seneye Finallerim de bitti Çevrem simdiden başlamam gerektiğini söylüyor Sizce ne zaman baslamaliyim Ve nasıl çalışmam gerektiği hakkında bilgi verirseniz çok sevinirim
Güncellemeler
+1 yıl
En az 90 almam lazım
2024 önlisans KPSS için ne zaman çalışmaya başlamalıyım?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Hemen şimdi başla bende girdim geçen sene rakiplerim benden çok daha önce başlamıştı
Yaa herkes öyle diyo başlayım brn en iyisi
Yani en az 90 alman gerekiosa başlamalısın bence
Teşekkürler
Bir hedefin varsa hemen şimdi başlaman gerekli.
Atanmak istiyorum evett
O zaman var gücünle başla mücadeleye.💪🏽
Matematik