Önlisans okuyorum. Açıktan tamamlamak mı yoksa örgün mü daha avantajlı?

hangisi daha avantajlı sizce mantıklı

Önlisans okuyorum. Açıktan tamamlamak mı yoksa örgün mü daha avantajlı?
Cevapla