Şu an 18'imin sonlarındayım. Lise bittikten sonra üniversiteye gitmekten vazgeçtim. Haklı mıyım sizce?

Benim resim yeteneğim var ve müziğe ilgim var. Bana uygun bi bölüm yok. Varsa bile önü açık değil. 4 yıl sonra tekrar asgari ücretle bi yerlerde sürünmek aşırı mantık dışı geliyor bana...

Ki hadi üniyi bitirdin 4 yıl da kapanmıyor ki mevzu atanıp atanamama durumu var.

Zaten lise sonuna kadar her şey yolundaydı. Okulun ve sınıfın en çalışkanlarındaydım. Sonlara doğrı saldım iyice bu iş böyle olmaz dedim

Kafamda bikaç plan var. Şimdiden sürünür sonra sefa mı çekerim eğer plana sadık kalabilirsem, emin ve sağlam adımlarla ilerlerlersem.

Şu an 18'imin sonlarındayım. Lise bittikten sonra üniversiteye gitmekten vazgeçtim. Haklı mıyım sizce?
Cevapla