Benim resim yeteneğim var ve müziğe ilgim var. Bana uygun bi bölüm yok. Varsa bile önü açık değil. 4 yıl sonra tekrar asgari ücretle bi yerlerde sürünmek aşırı mantık dışı geliyor bana...
Ki hadi üniyi bitirdin 4 yıl da kapanmıyor ki mevzu atanıp atanamama durumu var.
Zaten lise sonuna kadar her şey yolundaydı. Okulun ve sınıfın en çalışkanlarındaydım. Sonlara doğrı saldım iyice bu iş böyle olmaz dedim
Kafamda bikaç plan var. Şimdiden sürünür sonra sefa mı çekerim eğer plana sadık kalabilirsem, emin ve sağlam adımlarla ilerlerlersem.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Aklındaki projeyi başarabileceğine inanıyorsan en doğru kararı vermişsin.
Evet yıllardır aklımda 18ime girmeden bikaç yıl önceden bu yana kafamdaki planıma hâlâ inanıyorum. Gerekli tek şey plan hakkındaki icraat hızımı arttırmak ilerletmek. Onu da halletmek için çabalıyorum şu an
Senin gibi hayallerinin peşinden koşan insanlar görmek cidden güzel hissettiriyor. Umarım (ve muhtemelen) hayalindeki hayatı yaşarsın.
Bütün iyi dileklerin sana da dönsün🖤🖤🖤🖤
Çok teşekkür ederim. Hayatında başarılar.
Bence okuya bildiğin kadar oku ve özgür bir hayat yaşa
Okuyanlar hiç özgür gözükmüyor ve ayrıca istediğim yeteneğim olduğu bölüm olmadıktan sonra heba olur koskoaca yıllar
Sen bilirsin tabi her okuyan dediğin gibi olmuyor ama işte belki doğru bir bölüm seçersen olabilirsin diye düşünüyorum
muzık derken ne
Başta Türkü rock. Her telden.. müziğin kendisi
soyluyomuusn degerlendırmende yardımcı olurum
Söylüyorum ama şu an şan dersi alıyorum gelişme aşamamdayım
nerde oturuyorsun
İstanbul
falan var mı