Yasitlarim üniversitede okuyor ben hala liseyi bitiremedim üstelik açıkta okuyorum üzerine dertlesebilecegim bir tane bile arkadaşım yok çok kötü durumdayim bunalima girdim her gece uyumadan önce geçmişe takılı kalıp ağlıyorum, depremzede bir arkadaşım vardı tek o konusuyodu benle o da benle küstü konusmuyoruz gerçekten artık canıma tak etti:((
Güncellemeler
+1 yıl
Bunu bi kız yazsaydı anında 10-15 tane mesaj gelirdi buna o kadar eminim ki... erkekleri yine kimsenin umursamadigini görmüş olduk
18 yaşındayim ama hâlâ liseyi bitiremedim çok mu geç kaldım hayata karşı?
Kafana takmamaya çalış ve sınavlarını ihmal etme bende 18 yaşındayım açıktan okuyorum ve daha lise 2. Sınıf ogrencisiyim bu günlerde çok cabuk geçer ama sen hep sınavlarda yüksek kredi almaya bak
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
geç kalmadın daha yolun başı
Kafana takmamaya çalış ve sınavlarını ihmal etme bende 18 yaşındayım açıktan okuyorum ve daha lise 2. Sınıf ogrencisiyim bu günlerde çok cabuk geçer ama sen hep sınavlarda yüksek kredi almaya bak