Yaş 25, liseyi dışarıdan okumak için çok mu geç kaldım?

Ben 25 yaşındayım liseyi dışarıdan okumak istiyorum ama çok geç mi kaldım acaba bana gülerler mi dalga geçerler mi 😒😒
Yaş 25, liseyi dışarıdan okumak için çok mu geç kaldım?
Cevapla