Ayrıca @Külyutmaz22 sana ayrıca verdiğin destek için çoook çok teşekkürler.
Online yazılım kursuna 12 ay için 30 bin TL verilir mi?
Ayrıca @Külyutmaz22 sana ayrıca verdiğin destek için çoook çok teşekkürler.
Sıfır temel
Daha önce bu kursu almış kişilerin yorumlarını araştır. Çünkü piyasada çok fazla kalitesiz eğitmeni, kurs ve eğitim seti mevcut. Hatta öncelikle para vermeden giriş seviyesi için harika ücretsiz eğitim veren websiteleri var, onları incelemeni tavsiye ederim. Çünkü eğitimin yarısındayken "ben yazılımcı olmak istemiyorum" diyebilirsin. Hatta daha da detaya inersek kurs için seçtiğin yazılım dillerini de beğenmeyeceksin belki (Sıfır temel dediğin için yazdım bu detayı). Şöyle düşün yabancı dil öğrenmek istiyorsun, kursa gidiyorsun ve henüz hangi dilin sana yarayacağını bilmiyorsun. Almanca öğrenmeye başladın ama senin işine yaracak dil portekizce. Vaktin ve paran boşa gitti.
Bahsettiğin liste fiyatıdır.. Liste fiyatı üzerinden kayıt olunmaz, esneme payları çok yüksek.. Hatta %40 oranında bir esneme payına sahip oluyorlar.. Yazılım sektörü için ise sıfır temelle başlayacağını düşünürsek sana kursta sadece temelini ve mantığını öğretecekler.. Sonrasında senin alt yapına ve ne kadar ileri gidebileceğine göre değişir..
Cevap
23Cevap
Verilir bence
Herhangi bir kurs için 30 bin TL gayet iyi bir ücret aslında ama online olması güvenilir gelmedi bana nedense
Ankara İzmir İstanbul da var yüzyüze kursları
Bu parayı veriyorsan kurs bitiminde sana iş garantisi vermesi gerekiyor. Yoksa yazılımı bedavayada öğrenirsin
verilmez diyenler kredi çekip o parayla gidip iPhone 14 pro alıyor 🤐
Verilmez. Ücretsiz kurslar var, temelden başlayacaksan oralara bakabilirsin.
Verilmez bence, internette kendin araştırarak öğrenebilirsin
Tutorial lar hiç güzel değil. Bu işi yapmadıkça da öğrenemezsin
Yazılım için meb onaylı ücretsiz kurslar vardı gerek yok bence
Hayır kesinlikle verilmez
Ben de bilgisayar mühendisliği son sınıf öğrencisiyim ve bu sene mezun oluyorum, istersen sana yazılımla ilgili nasıl bir yol izlemen gerektiği konusunda fikir verebilirim
Rica ederim bol şans 🙂
😇😇Sana da bol şans
Yok be saçmalama git video izle biraz öğren daha sonra bootcamp e falan katıl gerek yok o parayı vermeye
Oha ya, 30 k ne , udemy youtube kullan yeter işte, ne öğreteceklermiş ki nette olup bunlarda olmayan, keriz yolma işi başka bir bok değil.
Yemin ederim mallık. İleriye dönük garantisi yoksa zararını çıkartamıcaksan verilmemeli
udemy de 50 tl ye 70 tl kurslar varkene biraz sacma buluyorum :)
indirimli hali :) eklemeyi unuttum tüh
SAÇMALAMA, nette dolu kaynak var.
Yuhhhj bnd bnmkilere pahalı diyordm
çok geçerli bi sertifika verirlerse verilebilir
Uygunda online olmasa keşke
Hayir tabiki de
Verilmez, Udemy'de aynı kurs 300 lira
Dolandiri olmasin o sekilde
Techpro Education öneririm.
Normal
cok fazla
ya saçmalamaa
Çok fazla
Hayır
Bilge adam mı?
Online ise hayir
hayır
Kursun niteliği önemli..
reel git
vefalı soran
Vefa önemli
katılıyorum çok az insanda var
👍👍
Verilmez
verilir
Verilmez sacma
Verilir
Hayir
Bilemedim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?