Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! İş yerinde kullanıldığımızı anlamamıza rağmen sesimizi çıkarmamak mı lazım

#Moldovyapapatya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Hayır tabi ki sesini çıkart ki daha çok kullanmasinlar yoksa bir süre sonra parmaklarında oynatmaya başlarlar seni
Tepkini koy ama olay çıkartma.. Bende böyle yani..
Kullanmasına müsade etmem ama büyük bir olay da çıkartmam
Sesini patlatman lazım sessiz kalmak ne haşa
Ne alaka
Tepki vermek gerekir