Üniversite okumadıgım içim herzaman içimde bir eziklik duygusu oluyor ama diplomalı insanlarında durumu vahim?

Ya iş ilanlrına bakıyorum adam 4 yıllık mezun 5 yıl deneyimli mimar arıyor 10.000₺ maaş veriyor utanmadan baska bir işe bakıyorum inşaat mühendisine oda 3 yıl tecrübeye 10.000₺ veriyor şaka gibi neden böyle bu ülke üni mezunları kendi mesleklerini bırakıp normal sıradan işlere giriyorlar buda bize engel oluyor çünkü mülakatta adam diplomadan kazanıyor
Üniversite okumadıgım içim herzaman içimde bir eziklik duygusu oluyor ama diplomalı insanlarında durumu vahim?
Cevapla