Üniversite mezunu olmayanlar kendini değersiz hissetmiyor mu?

Ben daha değerli hissetmek için ikinci üniversiteyi okuyorum örgünden😣Böyle takıntılarim var. Universite okumayan bazı kızlardaki o özguven de ne öyle. Aöf okuyan da artistlik yapıyor. Ben aöf mezunu olsam söylemeye utanırım 🤦‍♀️

Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Üniversite mezunu olmayanlar kendini değersiz hissetmiyor mu?
Cevapla