Açık Lise 2. Dönem kaydımı kaçırdım, ne yapmam gerekiyor?

Açık Öğretim Lisesinde okuyorum 2. Dönem kayıt yenileme tarihini kaçırdım. 3. dönem için hiçbir şey olmamış gibi yine kayıt yenilemeye mi gitmeliyim?

Açık Lise 2. Dönem kaydımı kaçırdım, ne yapmam gerekiyor?
Cevapla