Açıköğretim 2. dönem kayıt yenileme dönemini kaçırdım, YKS öğrencisiyim ne yapmalıyım?

Yks ogrencisiyim kayıt yenileyemeyi kaçırdım uzatılması için istekte bulundum nasıl sonuçlanır bilmiyorum bu sene yks ye girecektim 2 sınavım kalmıştı ne yapmam lazım bilmiyorum yardımcı olur musunuz

Açıköğretim 2. dönem kayıt yenileme dönemini kaçırdım, YKS öğrencisiyim ne yapmalıyım?
Cevapla