Lise diplomamı kaybettim. Kayıt için ne yapmalıyım? Yapabılır mıyım kayıt unıversıteye?

Lise diplomamı kaybettim. Kayıt için ne yapmalıyım? Yapabılır mıyım kayıt unıversıteye?
Lise diplomamı kaybettim. Kayıt için ne yapmalıyım? Yapabılır mıyım kayıt unıversıteye?
Cevapla