Diplomam kayboldu... Lise ye kayıt için gerekliydi ne yapicam şimdi:(?

23yaşındayım acikdan yazilacagim lise kayıt için ortaokul diplomam gerekli ne yapsam yardım?""""
Diplomam kayboldu... Lise ye kayıt için gerekliydi ne yapicam şimdi:(?
Cevapla