Hayır
Evet
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Ben hademeyim ama memnun değilim ve sürekli sosyal hayatıma olumlu etkileri olmuyor ve bildiniz zombi gibi meslek hademelik hep sorun problem milletin ağız kokusu benim için kabus ve eziyet ben bu yüzden kendimle barışık değilim zaten hep dışlanan taraf oluyorum istifa etmek istedim ama yapmadim
Umarım daha iyi bi is bulur mutlu olursun
Cevap
37Cevap
İşsizim maalesef
Hamdolsun memnunum. Darısı işsiz kardeşlerimin başına inşallah.
🙏🙏🙏
Hayır sevmiyorum. 2 senedir katlanıyorum, psikoloji falan kalmadı. Bölümümü bitirirsem oradan atanmaya çalışacağım ama yıllar var daha.
Yıllar çabuk geçiyo daha rahat edebileceğin bi iş bulursan başka işe geç mutsuz senelerin geçmesin 🫶umarım atanırsın
işten memnn değilim değil maaşı az 12k ile 4 k kira vs derken çok az kalıyor ay sonuna.
😢evet kiralar çok fazla
çalışma saatleri iyi, bi de yoğun bi iş gücü yok. o açılardan iyi. ama maaş konusunda iyi değil maalesef.
Evet kendi sevdiğim beğendiğim eğlenceli işi yapıyorum kendi işim
Çalışacak bir işim olsaydı düşünebilirdim...
Şu an çalışmıyorum ama okuduğum bölümden memnun olacağıma eminim
Çalışma saatlerim çok iyi, bazen haftada 30 saat
Tabi ki Türkiye şartlarında yeterli ücreti yok
bence gayet sağlıklı ortam ama çok oturmak bazen boyun ağrısına bırakyıor.
Ne iş yapıyorsun
e ticaret ile uğraşmak gerçekten süper amma velakin insan farklı atılımlarda istiyor.
Çalışmıyorum ve çok bunaldım.
Umarım gönlüne göre bi iş bulabilirsin
İnşallah
çalışma ortamı genel düzen ve işleyiş allah herkese böyle iş nasip etsin. amin
Memnun degılım de maası ıyı
Kendi işimi yapıyorum ve çok memnunum
Değilim değiştirmek istiyorum
Çalışmaktan nefret ediyorum
Evet evde oturuyorum
Ne iş yapıyosunuz
Çünkü başka bir işte gönlüm. Alacaz inşallah
Ben çalışmıyorum
Çok memnunum 1ay çalışıyorum 1 ay izin yapiyirim
Her zaman ki işimi yapıyorum.
kendi işim ve sıkıntım yok
Evet memnunum
Evet işimi severek yapıyorum
Hayır pek degil
😢😢
3 işte çalışıyorum ya
Kolay gelsin 😢
Sadece birazcık uzak
meslek olarak evet ama firma olarak hayır
Memnun değilim
😢
Çünkü isim yok 🙄😂
Gibiyim 😅
çalışmıyorum
Kendi işim
Memnunum.
Memnun um
çok memnunum
Evet memnunum
Evet
Memnunum
Aşçıyım ben ve işimi severek yapıyorum
Memnunum işimden
çok memnunum yatarak kazanıyorum czczczsczc
Nasil oluyor o ne isyapiuorusn
@invisionDivide yatırım
20 yasinda ne yatırımı yazsana bana gerceksen
Bir manik davranış değildir umarım
Memunum
İşsizim şu an
Polisim ve evet memnunun
Kısmen kabul kısmen ret
Maasim cok guzel
İş ariyorum henüz
Umarım gönlüne göre bi iş bulursun 🙏🙏🥰
Aminnn
Ekmek parasi
Değilim
Sen memnun musun ben değilim
Evet çok memnunum
Evet
Evet
Sen nerde çalışıyorsun
ücret kötü
Memnunum gayet
Memnunuuum
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?