Nişanlım daha önce hiç çalışmadı, iş hayatını görmesini istiyorum en azından 5 ay düğüne kadar. Çalışmıyor, nasıl teşvik ederim? Ne yapmaliyim
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılBir süre. alışması lazım para kazanmanın zorluğunu görüp senin verdiğin parayı çok daha tutumlu harcamayı öğrenir. Öbür türlü seni sen olduğun için cüzdanın için sever.
Kızın biri dinden girip sallamış erkekler bakacak vs demiş. Yahu sizin tavrınıza göre bu durum anında değişir. 1 bakar 2 bakar ters yaparsın herkes kendi yoluna devam eder işinize gelince kezbanlık yapabiliyorsunuz tamam burada da yapın.
Biride ağlayarak çıktım işten vs diyen biri var. Türkiye'de mobbing yaygın nasıl bir durum olduğunu biliyorum ama kendi yanımda çalışan kadınların 1 tanesi hariç hiç birinden verim alamadım. 1'i ne desem tersini yapıyordu diğerinin de iş umurun da değildi devamlı hata yapıyordu. Toplamdada 3 kadın personel oldu. Sonra o pozisyonu kapattık...
03 Yorumla
Soran+1 yılTutumluluğu öğrenmesini isterdim. Zorluğu görüp.
- +1 yıl
Paranın senden geldiğini görürse 1 gün 100 bin lira harcasada ödeme geçtikten 1 dk sonra unutur yeni bir 100 bin tl ister. Kadınların beyni böyle çalışıyor...
Soran+1 yıl😆 değişik
En İyi Cevaplar
+1 yılSöyle bunu ona. "İleride anlaşamaz da ayrılırsak vs ayaklarının üstünde dur" de. Zorla dayatama ile olmaz tabii. Ben olsam ben de eşimin çalışmasını isterim. Bin türlü hal var. Allah korusun kaza olsa bişey olsa, elden ayaktan düşseniz o zaman ne olacağı belli olmaz. Her halükarda çalışması lazım. En azından şimdiden iş hayatına girsin, tecrübe edinsin. Birçok alan deneyimlesin, bu sayede hangi iş kendine göre onu anlamış olur. Bu sayede zoraki çalışma vs ortadan kalkar.
06 Yorumla- +1 yıl
Hele Türkiyedeysen çalışmamak gibi bir lüksün olamaz bence
- +1 yıl
@ButcherBlaviken aynen öyle. Durumu çok iyi olduğu halde çalışan insanlar da var burada devreye kişinin ne yapmak istediği giriyor. İster çalışsın o durumda ister otursun, dünya turu yapsın vs. O durumda kimse 'kalk işe git' demez.
İster üniversite mezunu olunsun ister olunmasın bence herkes çalışmak zorunda. Orta durumlu bir aileyi varsayalım. Her iki taraf da ev ihtiyaçlarına katkıda bulunmalı. Kalan parayı da kişiler ister harcar tamamını ister çöpe atar bu kişilerin bileceği iş. Kocandan para istemek veya evin içinde tek başına boş boş oturmak hoş değil bence. Kimisi de aman çocuk var anne sevgisi görmeli vs diye çocuğun arkasına sığınıyor. Evet çocuk aile sevgisi görmeli tabii ki. İstersen paran olmasın bir süre sonra o çocuk 'ben bunu istiyorum, şunu istiyorum' demeye başlayacak. Ve dahası büyüyünce okul masrafları da artacak. Çocuk sadece akşamları anne babayı görse sevgisiz kalmıyor, ama çoğu çalışmak istemeyen anne bunun arkasına sığınıyor. Kimse zorla çalışmak zorunda değil evet ama bence çalışmalı. Türkiyede yarını düşünmeden yaşamak imkansız hale geldi. Kenarda az biraz birikim olmalı
Soran+1 yılAllah korusun elden ayaktan düşsem intihar ederim o yuzden boynuma icinde siyanür olan bir kolye takayim diyorum ani bir sakatlik ya da iş görememezlik olursa direkt onu içerim boylelikle karima da etrafimdaki hiç bir insana yük olmamış olurum
- +1 yıl
Böyle şeyler düşünmeyin. Sevgilinize kendi ayakları üstünde durmak varken evde neden otursun vs onu söyleyin. Boşanırsınız falan sonra baba evine dönecek. Onların da her hareketi gözüne batacak. İki taraf için de kolay değil. Sizden tazminat alsa o da ilk 3 sene yetecek kendine, sonra alım gücünün azlığı sebebi ile o tazminat ona yetmeyecek. En azından kendi parasını kazansın, az çok biriktirsin kenarda köşede, siz de biriktirin. Eğer olmazsa boşanırsınız zaten o kolay iş. Boşandıktan sonra mecbur çalışmak zorunda, en azından erken başlasın ki alışsın işe. Zorunda olarak çalışmak daha berbat özellikle
Soran+1 yılTeşekkür ederim görüşünuz için. Boşanmak gibi bir seçeneğimiz yok birbirimizi taniyoruz ve ölümüne bu yola başkoyuyoruz
- +1 yıl
Rica ederim. Kimse boşanmak için evlenmiyor, maalesef birbirine körkütük aşık olup evlenenler de boşanıyorlar. Umarım mutlu olursunuz
Gizli Üye(25-29)+1 yılBen de hiç tek başıma gidip bi yerde çalışamadım. Ya arkadaşlarım olacaktı ya da ailemden biri. 2 kere işe girdim 15er gün çalışıp ağlayarak kovulup çıktım çünkü insanlar çok kötü hep kullanıyorlar bağırıp çağırıyorlar. Bu şekilde birine bağlı olmadan kendi ayaklarımın üzerinde nasıl dururum bilmiyorum çok istiyorum ama yapamıyorum. Çalışan genç kızlara saygım sonsuz ben asla kendimi savunamıyorum direkt ağlamaya başlıyorum hayat çok iğrenç
01 Yorumla
Soran+1 yılÇalışan kadinlara büyük saygı duyuyorum. Daha guzel bir hayat için birlikte mücadele edilmeli kesinlikle
+1 yılNe güzel bir hayat ya. Hiç çalışmamış olmak… düşünemedim. Bence de iş hayatını görmeli. Fakat nasıl ikna edilir? Çalışmamak nasıl bir şey onu bilmiyorum ki düşüneyim de bakış açısı yakalayım da ikna edeyim. Bulursam yazarım
02 Yorumla
Soran+1 yılSadece 1 gün Bir tekstil fabrikasinda çalıştı zor diye çıktı
- +1 yıl
Aklım almıyor 😅
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
16
Cevap
4Cevap
Gizli Üye(25-29)+1 yılSızın gibi erkek müsveddelerini görünce midem bulanıyor. Kadın parası yiyecek ucuz erkek modeli.
Dinen kadının çalışması doğru değil erkek çalışır kadın yemek yapar çoluk çocuğa bakar ev işleriyle alakadar olur. Erkeğin görevi ayrı kadının görevi ayrı.
Bazı hemcinslerim beni yanlış anlayabilir. Sizede şöyle açıklayayım kadının elinde bir mesleği varsa okumuş çabalamis biryerlere gelmişse evet çalışabilir. Ama bu soru bambaşka kız hiç çalışmamış Nişanlı çalışsın eve para getirsin istiyor. Yok ya âlemin adamları nişanlına bakacak göz suzecek sende erkeğim diye gezeceksin
Bizim ailede böyle bir şey yoktur. mesleğini eline almış kadın çalışır. Hiç iş hayatına atılmamış mesleği olmamış kadın evinde oturur.
Artık erkekler çalışan kadın istiyor kıskanma sahiplenme yok artık...216 Yorumla- +1 yıl
Kadın çalışmak isterse her mesleği yapabilir. İlla ki üniversite mezunu olmaya gerek yok. Adamlar nişanlına bakacak göz süzecek derken? Yapmayacaklar o zaman. Bakmayacaklar, süzmeyecekler.! Onlar iğrenç diye kadın dışarı çıkmasın mı? Ha çalışmış ha dışarda gezmiş ne fark edecek? Sapık kişi 'aaaa bu alışverişe gelmiş bakmiyim' mi diyecek sanıyorsunuz? Bu tür olaylar karşısında kadın içine kapanıp dışarı ile itibarını kesmeli mi? Sizin ailede üniversite okumamış kadın çalışmıyor olabilir, bu herkesin kabul etmesi gereken bir şey mi? Sizin aileye herkes uymak zorunda mı? Ben ister okurum ister okumam bu beni alakadar eder. İster üniversite okuyup çalışırım istersem üniversite okumadan çalışırım. Elin sapığı beni süzüyor diye "üniversite okumadan çalışma hayatına girmeseydin" mi diyeceksiniz?
Cevap sahibi+1 yılNe demek istediğimi anlamadın soruda kadın çalışmak istemiyor nişanlısı olacak dingil çalışmak için baskı nasıl yaparım diyor asıl sorun burada kadın çalışmak isterse çalışır kadının bileceği iş Bizim ailede kadınlar çalışmak istemiyor erkeklerde istemiyor ben sana sahip çıkarım bakarım sana çocuklarıma diyor sahipleniyor bu zamanınn erkekleri kadın çalışsın istiyor
Cevap sahibi+1 yılOnları zorluyor ben buna tepki gösteriyorum
- +1 yıl
Çalışmak istemiyor gibi bir şey söylememiş, çalışmıyor yazmış. İkisi çok farklı şeyler. "Bizim ailede kadınlar çalışmak istemiyor erkeklerde istemiyor ben sana sahip çıkarım bakarım sana çocuklarıma diyor sahipleniyor". Bunları diyenin doğruluk derecesi nedir? Her adam 'ben senin yanındayım, çalışma' dediği zaman inanmalı mıyız? Dünya hali, kimsenin sözüne güven olmaz. Bugün onu diyen yarın s* git diyebilir. Veya yarın bi gün aldattığı zaman 'sus otur, çocuğuna bak' da diyebilir. Maalesef çoğu kadın sizin de deyişinizle 'kendisine sahip çıkılsın' istiyor. Kendisine sahip çıkılabilecek bir eşya değildir kadın. Herkes kendine sahip çıksa saçma sapan pislikler de olmaz ortada. Başkasından medet umana kadar kendi ihtiyaçlarımızı kendimiz yerine getirelim. Sonrasında ben sana bunları yaptım sen ne yaptın diye başa kalkabiliyorlar
Cevap sahibi+1 yılÇalışmaya zorlayacak nasıl teşvik ederim demiş. Ben şu an çalışıyorum mesela. Ama kendi işimiz kimsenin ağız kokusunu çekmiyorum işimin patronu benim. Evlenince de çalışmak istemiyorum erkek beni buna zorlayamaz ayakta durmak için illa çalışmak zorunda değiller ben çalışmam erkek dediğin kadınını sahiplenecek babam beni kimseye muhtaç etmedi. Kocam da etmesin bı zahmet.. Baba evinde yokluk görmedim hep sahip çıktı bize rahmetli. Erkeklerin alayı gelse yine beni çalışmaya teşvik edemez. Kız istememis ki çalışmamış saygı duyacağı yerde teşvik nasıl edebilirim diyor. Yazık bu kişinin kafasına böyle tipler yüzünden evlilikten soğuyorum...
- +1 yıl
Öncelikle başınız sağolsun, Allah rahmet eylesin. Ben de yokluk görmedim çok şükür. Babam her zaman çalışın, yarın birgün biri ile evlenirseniz aldatabilir, pislik olup şiddete başvurabilir (fiziksel veya psikolojik), kumarbaz vs her şey olabilir. Kafanız uyuşmadığı zaman vurun tekmeyi çekin gidin, yanınızda biz olursak her zaman destekleriz ama yanınızda olmazsak da çalışacağınız bir işiniz olsun der. İster oku ister okuma herkes çalışmalı. Adam durdu durdu 40, 45 yaşında aldattı seni diyelim. Ne yapacaksın o zaman. Tazminat ilk 2 sene iyi, sonrasında her şeyin fiyatı arttığı için o para sana yetmeyecek. İnşallah düzgün insanlar çıkar karşınıza da bu yüzden boşanmak zorunda kalmazsınız
Soran+1 yıl"kız hiç çalışmamış nişanli çalışsın eve para getirsin istiyor " ben böyle birsey mi dedim hanimefendi? Okuduğunuzu anlayamiyorsunuz galiba
Cevap sahibi+1 yılTeşvik nasıl edebilirim diyorsun çalışsın istiyorsun
Cevap sahibi+1 yılKişiyi hiçbir şeye zorlayamazsin
Cevap sahibi+1 yılÇalışmayı düşünüyor musun evlendikten sonra diye sorabilirsin hayır derse teşvik edemezsin saygı duymak zorundasın
- +1 yıl
Teşvik etmek zorlamak değil ki, yönlendirmek. İlle de çalışacaksın diye bir şey demiyor
Cevap sahibi+1 yılNiye yoneldirmeye uğraşıyor onu diyorum bende, neden. amacı ne çalıştırmak istiyor işte
- +1 yıl
Aynen öyle. Amacı 'kendi ayakları üzerinde durabilen, ileride kimseye muhtaç olmayan' bir kadın. Kadının iyiliğini düşünmesi yanii
Cevap sahibi+1 yılSeni anlıyorum kadınlar ayaklarının üstünde Dursun istiyorsun falan haklısın da ama bu soran ben mi anlatamıyorum bilmiyorum bu kişilik kızı çalıştırmak teşvik etmek istiyor diyorum kızın aklı yok mu ya bı bu kişinin mi aklı çalışıyor annesi babası var yanında çevresi var. Soranun haddi değil ki daha eşi bile değil
Hadi diyelim ki soran haklı kızın iyiliği için teşvik etmeye çalışıyor kız istemedi çalışmak ne yapacak yine zorlamaya devam mı edecek
Cevap sahibi+1 yılYine teşvik etmeye devam edecek mi
- +1 yıl
İstemiyorum deyip durduktan sonra kimse istemediği bir şeyi yaptıramaz tabii. Oturur evde. Yarın bi gün boşanacak oldukları zaman da ağlar durur ben annemlerle aynı evde nasıl tekrar yaşayacam diye. Ya anne babasının evinde kalacak ya da koca evinde. Kendi istediğinde hadii ben gidiyorum diyebileceği bir yaşama alanı olamayacak muhtemelen. Gerçekten çok yazık
Gizli Üye(18-24)+1 yılBen iş başvurularım kabul olsun diye ayin yapacağım neredeyse dkdgdke. Onunla konuşsaydım kesin ikna ederdim bejehd. Senin maaşın ne kadar ondan bile onu travmaya sokup ikna edebilirim nrnene
210 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılOha 26 yaşımda adam olmuşsun hala işsiz misin sen? Sjskwbekeb
Cevap sahibi+1 yılBenimde sürünmekle beterin beteri var hslssje şükür ederim lütfen
Cevap sahibi+1 yılHee zman nabsks vazifemiz
Soran+1 yılYoksulluk sinirinin altında maaşım 😁
Cevap sahibi+1 yılBu iş çok zor abim ikiniz de çok zorlanırsınız biraz rest çek ailesi falan desteklesin sende de. Yoksa şimdi olan imkanlarınız da düşer. Aşk bir yere kadar idare eder. Elektrik su gıda masrafınız artık katlanıyor. Destek olmalı. Onu da anlıyorum çalışmak çok gergin bir şey ve zor ama güzel bir hayat için artık şart. Ya burnu sürtecek ve zor geldi bende çalışayım diyecek ya da başka seçenek yok. Ama yinede sevgi her şeyi aşar falan diyorlar.
Soran+1 yılSevgi , saygi herşeyi çözer evet. Ev bütçemiz açık verirse zorluklari görür ben her gün 12 saat calisirsam ve hanimim bende mucadele edeyim demezse ben kendimi kötü hissederim düz köle gibi
Gizli Üye(25-29)+1 yılBenimkide böyle olsa keşke, güvenlik belgesi almak istiyorum evlenince senin yükünü alırım diyorum sen çalışmıcaksın otur evde çocuklarımıza bakcaksın diyor. Ama sen sen ol karşındaki insanı değiştirme teşvik edersen bi kere söyle yeter zorla olmasın üzülür.
01 Yorumla
Soran+1 yılKesinlikle zorlamam. En kötü ne olur sabah 8 de işe giderim aksam 9 da dönerim bu olur yani Türkiye sartlarinda mesaisiz hayat sürmez
+1 yılAnladığım kadarıyla o ev hanımı olmak istiyor, sen istemiyorsun. İkna olmazsa ve bundan rahatsız olursan biraz zorlu bir evlilik olabilir.
03 Yorumla
Soran+1 yılBen sadece pişmanlık yaşamamasini istiyorum çünkü o hayati da görmesi gerektiğine inaniyorum. Ev hanimligi meslegini her halukarda eşler paylaşarak yapabilirler görevleri
- +1 yıl
Keşke senin gibiler çoğalıp dört bir yanı sarsa 💆♀️ İlle de istemiyorsa çok zorlama o zaman başka bir şey diyemiyorum
Soran+1 yılKesinlikle zorlamiyorum ve zorlamam da
+1 yılBu zaman a kadar calismafiysa ve içinde de çalışma hevesi yoksa çalışmaz asla
01 Yorumla
Soran+1 yılSadece iş hayatını görmesini emeğin paranin nasil kazanildigini görmesi için teşvik ediyorum. Yoksa ben her gun 12 saat calisabilirim neden calismayayim
Ekonomik özgürlükten kendi ayakları üzerinde durmaktan falan bahset.
06 Yorumla
Soran+1 yılHep tasarruf yatirim odakliyim dogmamis cocuklarimin gelecegi için hep cok calisip akilli yatirimlara odaklaniyorum. Ama onun da mücadelesini görmek isterdim
Soran+1 yılPeki ben şansli miyim
Soran+1 yılTeşekkürler
kral zorlamana gerek yok eğer içinde en ufak istek yoksa bu konuda zorladıgında ters tepebilir ilişkiniz zedelenebilir..
01 Yorumla
Soran+1 yılZorlamiyorum sadece şartların zorlugundan bahsediyorum. Gelecekte refah bir yaşam istiyorsak mucadele etmeliyiz
nisanlini degistermek istemen tuhaf o zaman sevmiyorsun onu
02 Yorumla
Soran+1 yılNişanlımı değiştirmek değil geliştirmek amacım
Soran+1 yılOnun kötülüğüne olan bir şey istemem
nazik bi dille dile getirebilirsin sonuçta bu devirde bi evde iki kişi çalışmazsa zor
01 Yorumla
Soran+1 yılEvet gercekten zor. Ya o da mucadele edecek ya da ben her gun 12 saat calisip 7 saat uyuyup kalan 5 saatte duş yemek vs kalirsa ona vakit ayiririm çok acı
Gizli Üye(25-29)+1 yılSenin gibi bir nişanlım olsaydı o yüzüğü kafanda kırardım heralde
08 Yorumla
Soran+1 yılNeden sebep nedir? Kötü bir şey mi dedim ben
Cevap sahibi+1 yılEvet kötü bisey dedin utanmıyo musun nişanlıni çalıştırmaya sen? O dinen bile çalışmak zorunda değil evi çekip çevirmek zorunda sen erkeksin çalışıp ona bakman lazım
Soran+1 yılDin ile ilgili birsey dedik mi sorduk mu hanımefendi biz herhangi bir dine inanmiyoruz
Cevap sahibi+1 yılNe olursa olsun çalışıp bakican ona zorlama çalış diye paran yoksa evlenme kızın hayatini karartma
Soran+1 yılHanımefendi okudunuz mu sorumu tam anlamiyla?
Cevap sahibi+1 yılEvet okudum en azından diye bisey yok hiç çalışmasın bırak ne yaparsa yapsın kendi bileceği şey o sen karışamazsın çalış diye
Soran+1 yılTeşekkürler fikriniz benim için önemliydi
Cevap sahibi+1 yılRica ederim yardımcı olduysam ne mutlu bana
Tek basanı çalıştırma bari yanında olsun
010 Yorumla
Soran+1 yılBoyle bir imkan yok şu an
Soran+1 yılİş yerimde sadece erkekler çalışıyor
Soran+1 yılBiri musallat olursa bana söyler bende biletini keserim o cinin
Soran+1 yılAldatacak olan her türlü aldatir karaktersizlik meselesi bu
Soran+1 yılTeşekkürler görüşün için
+1 yılÇalışmayan bir eş istemiyorum de
01 Yorumla
Soran+1 yılDiyemem öyle. Evlenince ekonomik sıkıntı çekersek calisir umarim cekmeyiz duzelir her şey kiralar çok yüksek
+1 yılO istemedigi surece olmaz.
02 Yorumla
Soran+1 yılEvet onda bitiyor iş. Ben dogmamis cocuklarim için her gun 12 saat çalışabilirim o ne yapabilir?
- +1 yıl
Calismak isteyen birini bulun o zmn. Insanlari istediginiz hamur kalibina sokamazsiniz maalesef
+1 yılMaddi durumu iyi demekki hiç çalışmamış
01 Yorumla
Soran+1 yılMaddi durumu iyi degil
- Eğitim & Kariyer konusunda 622 cevap paylaştı.
+1 yılsenden once calismak kendisi istiyor muydu
01 Yorumla
Soran+1 yılHayır hiç calismadi
+1 yılTembel birini ikna edemezsin
01 Yorumla- +1 yıl
Senin mantığınq göre o zaman sen evlendiğinde kocanın çalışmasına gerek falan yok :D
Gizli Üye(25-29)+1 yılEdemezsin gibi duruyor
01 Yorumla
Soran+1 yılZor durumda olursak calisirim dedi
+1 yılçalışmak erkeğin işi
031 Yorumla- +1 yıl
Hadi oradan
- +1 yıl
Kadinliğindan utanmalisin
- +1 yıl
dine karşı mı geliyon sen
- +1 yıl
bence sen utan
- +1 yıl
kölelik yapmaktan zevk alıyonuz
- +1 yıl
sizi boşuna kullanmıyorlar
- +1 yıl
Ne köleliği kizim müslüman isen islamin ilk kurali okumaktir. Oku ve çaliş sen bunu kölelik olarak algiliyorsan yazik kafana
- +1 yıl
Hayata tembellik yapmak icin gelmedik
- +1 yıl
İslamda nerde oku çalış diyor lan uydurma
- +1 yıl
erkeğin işi dışardadır kadının işi evidir de diyor
- +1 yıl
tembel sensin sen evde yatıyorsan onu bilemem
- +1 yıl
her işi kendimiz yapacaksak erkek neden var
- +1 yıl
Uydurmuyorum ben ayrica tembel degilim calisiyorum ve kendimi gelistirmek istiyorum meslegimde ve neden calisarak erkegime destek olmayayim
- +1 yıl
o senin düşüncen benim düşüncem böyle ben neden kendimi riske atayım o kadar taciz tecavüz olayları var napcam erkeklerin arasında mı çalışcam bi de
- +1 yıl
sonra tacize uğradık diye ağlıyonuz bile bile lades
- +1 yıl
etraf annesinin yetiştiremediği it kopukla kaynıyor
Soran+1 yılIQ ayakkabi numaranla eşdeğer galiba. Kölelik diyorsun neden birlikte mucadele edip kolelikten kurtulmayi onermiyorsun? Kocan yapsin 30 yil kolelik iyi hoş
- +1 yıl
senin gibi gereksiz erkekleri kâle bile almıyorum
- +1 yıl
evlenen kadınları görüyoruz ne kadar mücadele ediyor belli oluyor bile bile ladese gerek yok
- +1 yıl
altı üstü bi işte çalışcanız onu bile yapmamak için kırk takla atıyonuz
- +1 yıl
sanki bekar olunca çalışma zorunluluğunuz yok
- +1 yıl
Sen kafayi yemişsin tedavi ol
- +1 yıl
tedaviyi sen ol köle
- +1 yıl
Allaha karşı geliyon
- +1 yıl
erkekler boşuna mı güçlü yaratıldı sen 3 kiloyu zor taşırsın
- +1 yıl
Elon'in kölesi olurum
- +1 yıl
git kendi yorumunu yap boş yapma burada
- +1 yıl
pft zavallı
- +1 yıl
Elon Musk 🤩🫶🏻
- +1 yıl
tipik kız anca zenginlere düşün
- +1 yıl
Yakisikli ama
+1 yılNednekş
01 Yorumla
Soran+1 yılNe nedem
Eğitim & Kariyer konusunda 327 cevap paylaştı. yapcak bisi yok
00 Yorumla
Devamını Gör(5)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Eğitim & Kariyer > Sorular > Nişanlım daha önce hiç çalışmadı, iş hayatını görmesini istiyorum. Nasıl teşvik ederim?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer