Moraliniz bozulduğunda kendinizi nasıl tutuyorsunuz?
İşyerinde bi sorun yasadiginizda onu nasil yaşıyorsunuz ben asamiyorum ufacik bi olumsuzluk benim tum gunumu alıyor cok modum dusuyor kendimi toparliyamiyorum. bunun bi cozumu var mı neler yapiyorsunuz bu durumda?
İşyerinde bi sorun yasadiginizda onu nasil yaşıyorsunuz ben asamiyorum ufacik bi olumsuzluk benim tum gunumu alıyor cok modum dusuyor kendimi toparliyamiyorum. bunun bi cozumu var mı neler yapiyorsunuz bu durumda?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Bir süre bu duruma üzülürüm. Sonra böyle şeylerin doğal olduğunu söyleyip yoluma bakarım
Bende öyle yapiyorum ama yinede takıyorum kafaya
Zamanla oluyor zaten. Travmatik şeyler bunlar ha deyince maalesef olmuyor. Ama bunu fark etmek bir şeyler yapmak bile önemli
Eve gidince unutuyorum ne olduysa, takmamak lazım ya kendine kafa dağıtacak bir seyler bulabilirsin
Öncelikle bir sabır çekiyorum sonra işyerinde çalışmayan arkadaşlarıma olayı anlatıyorum tüm nefretimi kusuyorum ve resetlenmiş şekilde hayatıma devam ediyorum.
kendine gel sen bihter ziyagilsin moodu acılıyor bende direkt
Baska guzel konular düsunelerek
Fünyanın sonu değilya boş ver de geç
Orası öyle de
O is yerinden çıkana kadar kafan dagilmiyor ya hep kafanda o sorun var oluyor.
İnsan soguyor herşeyden. Bosverip gelemiyorum
Bazen modum düşüyor basiretim bağlanıyor üstü süte hata yapıyorum
İşi hemen başkasına bırakıyorum o zamanlar desteksiz çalışma
Benimde öyle oluyor birde bu durum hemen yuzume yansiyor naparsam yapayim degistiremiyorum adamin biri yuzume vurdu kardesim biraz gul yanina gelmeye korkuyorum vallahi dedi
İs yerimde cok utanmistim ama modelimde cok bozuktu
Moralim
Ya benim moralimin bozulması başıma bir iş geleceği zaman hissediyorum yanımdakilerde direk anlıyor ayvayı yedik diyor zaten yoksa oladar problem yok toparlarım ben
Boş ver zaten yanına gelmesin germesinler seni daha cok
Aynen
Zamanla geciyor tabi bu durum ama gecene kadar
Kafan darmaduman oluyor
Al işte işe gidiyorum şimdiden bozuldu moralim
Patronum genç benden hoslaniyor ben anlamamis gibi davraniyorum ama o kadar geriliyorum ki calisirken adam her saniye beni gözlüyor
Gerilmekten artık mahvoldum yani
Senin ona karşı duyguların yoksa bu senin hayatını çok kötü etkiler
İşi bırakman lazım. Sevdiğin biri varsa veya olursa öğrenme ihtimali var
Ya bu deveyi güdeceksin ya bu diyardan gideceksin.
Müdürü dövdüğümü hayal edip üstüne kajve içiyorum
Aninda isi birakiyorum
Çalışmıyorum.
Edemiyorum maalesef
Elbet bu günler geçecek.
Baska konu düsünirum