İş yerinde moraliniz bozulunca kendinizi nasıl motive ediyorsunuz?

Moraliniz bozulduğunda kendinizi nasıl tutuyorsunuz?
İşyerinde bi sorun yasadiginizda onu nasil yaşıyorsunuz ben asamiyorum ufacik bi olumsuzluk benim tum gunumu alıyor cok modum dusuyor kendimi toparliyamiyorum. bunun bi cozumu var mı neler yapiyorsunuz bu durumda?
İş yerinde moraliniz bozulunca kendinizi nasıl motive ediyorsunuz?
Cevapla