Psikolojik sorunlarim ve aşk nedeni ile üniversite okumadım hata mı yaptım sizce?

Çocukluk tramvam ve psikolojik sorunlarim var lise hayatında arkadaşım hiç olmadı sınıfta kimse benle konuşmaz yanıma oturmazdi. Ben ciddi bir insan olduğum için herseye sinirlenip fevri davranirdim. O yüzden kimse benle konuşmadı sanırım. Bide karşılıksız aşk yaşadım sevgilisiyle falan görüp 3 sene boyunca aynı sınıfta olunca canım çok acıdı hep dislanip arkadaş edinemedegim için de okul hayatından soğudum aynı şeyleri tekrar yaşamak istemediğim için üniversite okumadım. Yaşım yirmi sizce çok mu geç üni okumak için?
Psikolojik sorunlarim ve aşk nedeni ile üniversite okumadım hata mı yaptım sizce?
Cevapla