Atanmak yerine akademik kariyer seçtim, hata mı yaptım?

KPSS çalışıp atabilirdim belki başarılı da olurdum kapasitem vardı ama YL çok istedim uzman olmak ama ar gör olduğum için doktora da şart 4 yıl yani sürekli okuyacağım gibi en azından 5 yıl daha yaşım 25 kestirmeden atanıp memur olsaydım daha mı mutlu olurdum

Atanmak yerine akademik kariyer seçtim, hata mı yaptım?
Cevapla