15 yaşındaki çocuğumu okula göndermekte sorun yaşıyorum sizce neden böyle yapıyor?

Merhabalar ben 38 yaşındayım ben ve eşim çalışıyoruz maddi durumumuz yerinde 15 yaşındaki kızımla yaşadığım sorun şöyle kızım şu an özel okulda fakat okula gitmek istemiyor sürekli sorun yaşıyorum eşim getirip götürüyor öyle okuldan kaçması falan yok ama istemiyor seneye kendi isteğiyle devlet okuluna vereceğim dersleri iyi değil yeteri kadar ders çalışmıyor temelinde eksikleri var bu yüzden seneye devlet okuluna verip özel ders aldıracağım 2 haftada bir deneme sınavına giriyorlar ona göre sınıflar ayarlanıyor denemelerde iyi yapamıyor bu yüzdende denemeye girmek istemiyor arkadaşlarıylada arası iyi değil içine kapanık bir çocuk kimseyle arkadaşlık kuramıyor okulda hep yalnız bırakılıyorum artık şu okul kapansında gitmeyelim diyor açık liseye yazdırsanıza siz beni seneye dedi onuda bende eşimde istemiyoruz devlet okulunda normal liseye vereceğim ama gerçekten birkaç aydır okul konusunda çok isteksiz gitmek istemiyor sizce bu çocuk neden böyle yapıyor olabilir?
15 yaşındaki çocuğumu okula göndermekte sorun yaşıyorum sizce neden böyle yapıyor?
Cevapla