Ben bir şey olacağımı biliyordum da ziyan olacağımı bilmiyordum arkadaşlar. İşe yaramaz bir şey oldum çıktım

Ben bir şey olacağımı biliyordum da ziyan olacağımı bilmiyordum arkadaşlar. İşe yaramaz bir şey oldum çıktım

Saldım çayıra mevlam gayıra büyüyenlerdenim ne doğru düzgün eğitim alabildim ne de kişiliğim, yeteneklerim doğrultusunda gerek meslek seçimi gerek sosyal ilişkiler vs konusunda doğru düzgün bir şekilde bana yön verecek sağlıklı eebeveynlerim ve eğitimcilerim oldu. Ebeveynlerim ve öğretmenlerim tarafından zeka seviyesi düşük damgasıyla pasifize edildim. Kimse üzerime düşmedi ebeveynlerim ise bana yapıştırılan bu yaftayı kabullendi bana ıq testi yaptırdılar ve ıq, sü düşük teşhisi kondu doğal olarak bende canımsın olduğumu hiç bir konuda yeteneğim olmadığını kabullendim. Beni ortalaması düşük olan zeka seviyesi düşük olan sınıflara yerleştirdiler. Ta ki disleksi olduğumu ve aşçılığa yeteneğim olduğunu keşfedene kadar. Oley dedim canımsın değilmişim, hemen bu yönde kendimi geliştirmek için kolları sıvadım aşçılık konusunda eğitim veren okulları taradım bolu mengende karar kıldım ama bir engel vardı 30 yaş ve üstü kontenjan dışındaydı bende 30 olmuştum ve tercihim kabul edilmedi. Özel kurslarda kapatmıştı kapılarını zaten kapatmasa bile rakamlar fazlasıyla astronomikti karşılayacak durumum yoktu finanse edecek kimsede bulamadım. Alaylı olarak öğrenmeye çalıştım o da çok verimli olmadı vasat otellere girebildim gene yaştan dolayı bari bir baltaya sap olamadım evleneyim baba olayım bir eşim olsun bununla hayata tutunayım dedim iş aradım eğitimim olmadığı için vasıfsız işçi statüsündeydim ve çoğu işyeri yetiştirmek için genç eleman arıyordu. Çaycılık temizlikçilik gibi işler vardı ama kız arkadaşım bir çaycı ile evlenmem dedi. İşsiz adama kim kızını verir babası kızımın peşini bırak dedi. Sonra güvenlik sertifikası aldım senin gibi bir sürü güvenlik görevlisi var iş kovalayan varsa Ankara'da tanıdığın onunla gel dediler. Oda gitti kpss girdim gereken puanı alamadım 79, da kaldım en son 67 alan torpil ile atandı ben gene mik gibi ortada kaldım. Yani uzun lafın kısası ziyan oldum gitti
Canımsın (g. r. z. kalı)
Makine mühendisi olacağımı düşünüyordum.. Bir çok iş yaptım, öğretmenlik bitirdim.. Şimdi mühendis olarak geçiyor, mühendislerle aynı işi ve maaşı alıyorum.. Elhamdülillah..
Müziği ve resimi çok severdim. Bununla ilgili bir meslek istiyordum. Edebiyat öğretmeni oldum. Yine sanatın bir dalı. Tek ortak yönü bu. (Ha okuduğum bölümü de severek okudum. Şiirleri çok sevdiğim için okudum bölümü. 😃) Yalnız resimde tablo ve heykelleri hâlâ severim. Müziği de çok severim. Ben çocukken kemana gitmek istemiştim, ailem gitara verdi. Ben de istemediğim için öğrenmedim. Çalışmaya başlayınca önce bir enstrüman kursuna yazılıp evime piyano alacağım. İlk maaşımla alacağım şey bu olabilir. Şimdi en sevdiğim enstrüman piyano ve keman.
Büyüyünce olacağım bir meslek yoktu aklında. İlla bir meslek sahibi olmam gerektiğinden haberim yoktu. Böyle yatar giderim diye düşünüyordum😂 sağlıkçı olduk
Cevap
35Cevap
Hayalim yoktu çocukken arkadaşıma yakın olayım diye onun hayaline ortak olmuştum hem az çok hayvan severdim 😅Şuan Fabrikada işçiyim kendi hayalime sahip olmak için geç değildir umarım
Öğretmen olmak istiyordum öğretmen oldum. Sadece alanım hayalimdeki alan değil sanirım dua ederken ayrıntı vermeyi unuttum ama sonuç olarak mutluyum.
Büyüyünce avukat olucam der dururdum büyüdüm şimdi ise öğretmen olmayı bekliyorum umarım olur..
Chelsea’de sol kanat.
Ben 1985 yılında orta okul 2. Sınıftayken elektronikçi olmak istediğimi söyledim. Bugün halen mesleğim elektronik.
Üniversiteyi okumayıp iş adamı olacağımı düşünüyorumdum Almanyada geldim ve oldum iyi ki okumadım😅😎
Psikolog olmayı düşünüyorum daha bir şey olmadım 😀
Sivil polis olmak istiyordum olamadm sağlıktan dolayı anne oldum
Çocukken istediğim mesleği yapıyorum. Tasarımcıyım.
Ne tasarlıyorsun?
Hazır giyim
Aynı sektörde çalışıyoruz..
Adam olamaz derlerdi
şimdi adamlar var emrimde 😄
Küçükken esnaf olacağım dedim oldum.
okul okuyacağım dedim okudum Tasarımcı oldum.
bilim insanı KAKSMSKSMSMSMSMS
şu an psikoloji okuyorum
Öğretmen olmak istiyordum lisans mezunu işsiz oldum
Doktor, grafiker ya aşçı olmak istedim. Aşçı oldum. 🙂
Mutlu olacağımı düşünüyodum şimdide niye büyüdüm diyorum
Yazar olmak isterdim. Güvenliğim ama; bir gün olacağıma inanıyorum.
Büyüyünce duygularıma yenik düşmeyeceğimi düşünüyordum ama çok güzel da yenildim :(
Anaokulunda hemşire olmak istiyordum bir yıl sonra anaokulu öğretmeni olacağım
Hicbirsey olacağımı düşünmüyordum. Olmadım da zaten
Tek hayalim polis olmaktı , asistan oldum 🙄
doktordu çocukken şimdi ise hiçbir şey olamadık :D
veteriner vs grafiker o günden beri yaşama isteğim kalmadı
Bilgisayar mühendisi olacağımı düşünüyordum. Bilgisayar mühendisi oldum 🙃
İlber Ortaylı gibi tarihçi olmak istiyordum , tarih okuyorum.
Sağlık istiyordum ne olacağım şuanlık bende kalsın.
Meslegimi yapabilecegimi dusundum ve yapamadim. Bosuna uni okumusuz. Para ve zaman kaybi yasamisiz
Umursamaz, deli dolu, hayattan keyif alan biri olacağımı sanıyordum aksine depresif takıntılı biri oldum
Avukat... Hiç çalışmadım sınava Bir bok olamadım yaş 25.
doktor olayım derken anestezi teknikeri oldum dkwmdjedmd
Öğretmen olucagimi dusunuyordum sekreter oldum xhsj
Öğretmen olmak istiyordum. Ben öğretmen oluyorumm. 🧚🏼♀️
asker olup bir askerle evlenmek istiyordum basın yayın okuyup lisedeki edebiyat hocamla evlendim
Belge yönetimi, bilişim bölümünde çalışmak istemiştim 😁 Belgelendirme müdürü oldum 😇
polislik istiyorumdum
ama Özel kuvvetler personeli oldum
istiyordum*
Pilot olacaktım tek hayalimdi sağlıktan kaldım maalesef
Şimdi de özel eğitim öğretmeniyim
Pişman mıyım ;
Asla!!!
Bunu kendine itiraf etmek çok üzücü bi durum değil mi
Hem de ne uzucu, bazen uzuntuden burnumun diregi sizliyor
Ne mezunusun
Fen edebiyat
Umarım iyi şey olur senin için
Tesekkurler
Farklı yollardan yürümek lazım bazen
Oyle fakat cesaretsiz ve oz guvensizim, bu yastan sonra da anlamsiz zaten
O kadar özgüvensiz olma bence
Hayalim polis olmaktı galerici ve gayrimenkulcu oldum
Doktor olmak istiyordum ama muhtemelen çöpçü ya da kasiyer olacağım😐
Filozof olacaktım. Oldum da.
Ne güzel işte sevin
@Buz_Yanığı33 Zaten bu konuda mutsuz değilim.
Güzel
Çok büyük hayallerim ve hayat dolu enerjim umutlarım vardı ama şu ne der bu ne der aman milletin ağzına laf olmasın diye diye ziyan oldum, olduk
İlkokulda Diş Tabibi (4. Sınıfa Kadar)
Ortaokulda Doktor (KBB)
Liseden Bu Zamana Kadar Avukat ama Adalet Okuyorum
Polis olmayı düşünüyordum , bankacı oldum
Veteriner olmak istiyordum operatör oldum
Oda güzel
Taksici olcaktım mühendis oldum
İymiş
Doktor-doktor.
Hayallerimle alakam yok
Peri olmayı umuyordum gel görki gerçek değillermiş
Bi şey düşünmüyordum ondan olamadım heralde
Öğretmen olacağımı düşünüyordum öyle de oldu
Öğretmen olurum diye hayal ettim hemşire oldum😊
Örtmen olucam diyordum, olma yolundayım hamdolsun.
Doktor olmayı düşünüyordum, tıp öğrencisiyim
Ressam olmak isterdim Öğretmen olacağım
Hiç düşünmedim, hiç oldum.
futbolcu ama grafiker oldum
Mutlu olmak istiyorduk sadede olmadı...
Abuzer K olucaktım Erdal K oldum
Hala ne olacağımı bilmiyorum 😂😂
Ressam olmak istiyordum, doktor oldum.
Anne olmak istiyordum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?