Ben dondurmaciyla evleneceğim...
Fena fikir değilmiş benimkisi
Ben dondurmaciyla evleneceğim...
Fena fikir değilmiş benimkisi
denizci dedim ve oldum. 11 yaşımda uzya gemisine gidecektim ama normal gemide haberleşme zabiti oldum ucakla en az 100 defa uçtum uzaya gidmedim maalesef
İlk başta subay sonradan Afrika'da belgesel çekmek 😂
Belgesel iyiymiş 💐
Neyse genel kültür olarak kalmıştır
Dondurmacı çırağı olmak isterdim
Gerçekten mi. Neden
Dondurmayı çok seven bir sevgilim vardı...
😂 çocukken diyorum ne sevgilisi . Mini mini birler çalışkan ikiler falan döneminde
1. sınıfta ayşegül diye bir kıza aşıktım ki
😂😂 ah ayşegül yaktın gül gibi çocuğu
Yandım yandım
Cevap
19Cevap
Bilim adamı
Sana da yakışır 💐
Teşekkürler :)
Doktor olacağım derdim ama hep ezbere konuşurdum işte 😂😂
İlkokulda asker olcam deyip duruyordum nedenini bilmiyorum, lisede kitap çevirmek istiyordum şu an hiçbir şey değilim hsjdls
Bir ara polis olmak istiyordum ergenliğe girince kilo almaya başladım vazgeçtim, sonra makine mühendisi olmak istedim ortaokulda matematiğim kötüleşti hâla vazgeçmedim, bir gün özel ders almaya maddi durumum el verirse okumak isterim 😂😂
Öğretmen olmak istiyordum, atanamadım. Çocuklarıma öğretmenlik yapıyorum.
Verdiğim cevabı buraya yazarsam kesin ban yerim o yüzden susuyorum :D
evlenmeyeceğim dermişim hep
hala bekarım:)
😂😂 başka bir şey deseymişsin keşke tüh
halimden memnunum:)
Külahima anlat. Inanmadim
siz bilirsiniz onuda
💐 biraz kaba oldu de mi. KS de böyle kibar bi tavır görünce utandim şimdi. Mutluluğunuz daim olsun
Rica ederim..
herkesin davranışı kendisini bağlar:)
Astronot derdim ama hayat işte şimdi sadece yıldızları izleyebiliyorum uzaktan
çöpçü olacağım derdim
Avukattı. Anestezi okuyorum çok alakalı meslekler
Hemşire derdim ama olamadım
Şoför olacağım derdim
Diş doktoru derdim ama hayalim direk dansçısıydı bunuda beni yargılamayacak kişilere söylerdim
Ben ziyan olucağimi düşünmezdim
Ah beee onu ben de hiç düşünmezdim. Olduk
Subay..
Oldu mu peki
Hayır maalesef
mutlu olacağım derdim
Büyüyünce bakarız diyordum hep
Savcı diyordum yaşlı bakım hemşiresi oldum
Ben dediğimde sus ayıp derlerdi ama dediğimi yaptm 😏
Polis
Oldun mu peki
Memur oldum ama istifa ettim
Polis sevmiyorum ondan sordum 🙈
Yok değilim 😂
Kiminle evlendin 😅
Kimseyle😂
Rüyada mısın
Senin ki fena fikir değilmiş bide benimkini duysan
Pek iyi bir şey değilmiş gibi geliyor seninki. Bence bu bilgi sende saklı kalsın
Astronot
Beyin cerrahi uzmanı veya avukat olmak isterdim🥲
Doktor
Geç değil bence olmadıysa hala olabilirsin
Keşke
☺️ çok mu seviyorsun dondurmayı?
Severim
Şimdiden afiyet olsun ☺️
Teşekkürler
Rica ederim.
Ogretmen 🙌🏿🙌🏿
Sen ne diyorsun bu soruya
Futbolcu
Polis derdim
Hemşire derdim
Hademe...
Bilim adamı
Öğretmen
Subay derdim..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?