En çok haksızlık yapıldığını düşündüğünüz meslek grubu nedir?

En çok haksızlık yapıldığını düşündüğünüz meslek grubu nedir?

Öğretmenler diye düşünüyorum o kadar çocukla biz uğraşamayız ama en ufak şeyde aslan kesiliyoruz öğrtmene karşı... Çöpçüler de var bir de o kokuyu o pisliği çekiyorlar haklarını inşallah alıyorlardır diye düşünüyorum
Yılda üç ay tatil için öğretmenlik yapılmaz bu konuda yanlış düşünüyorsunuz kaldıramayız diye ikinci çocuk yapılmıyor
Hakkı yeniliyor çünkü bir evde anne iki çocuğa bakamazken 30 öğrenciye bir ögretmen düşüyor
Sizin düşünceniz saygı duyuyorum zaten hakkını alan kim var 😂😂 kimse
Cevap
10Cevap
Ülke çapında değerlendirecek olursak Türkiye'de bütün meslek grupları haksızlığa uğruyor. Ama en çok doktorlar bence
Öğretmenler ve doktor. En gereksiz anlam yüklenen meslek ise polislik
Öyle bir şeçim yapmak pek iyi bir şey değil çünkü herkes çok çalışıyor herkesin iş yoğunluğu, zorluğu, riski var sadece paranın alım gücü olsa yeter bence bu konu hakkında herkes kendi yaptığı işi yazacaktır eminim
Asgari ücretle çalışan tüm insanlar
Polis
Bankacılar.
Herkes
doktorluk
Miyendizler
Hastanede calisanlar
Doktorlar
Doktorlar
ogretmenler
öğrencilik
Avukatlar
avukatlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?