Patronum sesini yükseltince geriliyorum ve titriyorum, sizce bu durumu konuşmalı mıyım?

Geçen beni bir konuda uyarmak istedi kibrit copunu dolduracak sey bile degil oruc sıktı sanirim neyse bana seslendir yuksek sesle o yuksek sesle konusunca ben geriliyorum genel yapisida o sekil ama sinirli sekilde de konusunca korkmaya basliyorum gecen benimle oyle konusurken konusma ortasinda gitmek istedim el hareketiyle dur bitmedi nereye der gibi yapti kaldim dinledim ama o oyle konustukca ben ne konusabiliyorum ne dinleyebiliyorum sadece geriliyorum ve korkuyorum
Patronum sesini yükseltince geriliyorum ve titriyorum, sizce bu durumu konuşmalı mıyım?
Cevapla