Biliyorum kii KS'de çok yaratıcı beyinler vardır. Evet şimdi de meslek fikri istiyorum arkadaşlar?

Hiçbir şey zevkli gelmiyor. Okuyoruz ama kime okuyoruz. İstemiyorum ilgim yok sevmiyorum. Düşünüyorum seveceğim bir şey bulamıyorum. İnsan kendine faydalı olamıyormuş gerçekten. Bir kendi hayatımı düzeltemiyorum. Bana yine geldiler 😒

Biliyorum kii KS'de çok yaratıcı beyinler vardır. Evet şimdi de meslek fikri istiyorum arkadaşlar?
Cevapla