Kiz kardeşim daha dün evlendi falan evlenmeden önce altın meselelerini konuşmuşlardı sözde 30 gramlık bileziği olacaktı 10 tane düğüne 15 gün kala erkek tarafı 30 değil ama 25 gramlık aliriz sözlerinden hemen döndüler derken ailem kabul etti ses etmediler
İstemeye geldiklerinde bütün takılan para altın gelin kızımıza ve oğlumuza kalır diye bir söz vermişlerdi düğün günü dün kayın babası ve kaynanası bütün altınlar ve paraları biz alıyoruz erkek tarafı olarak dediler düğün günü dün tartışma çıktı haliyle düğünde annem her ne kadar da şartları kız kardeşimi savunsa kız kardeşim az önce annemleri aradı ve annem sormuş bizim kabahatımız nedir de böyle bir muamele gördük kız kardeşim ise kaynanamlarla aranızda bütün bu problemler eşim ve beni alakadar etmez demiş anneme annem şok oldu haliyle bu cevaptan dolayı
Bütün bunları geçtim düğün pastasını bile almadılar düğün gününde yani pastası yoktu bütün bunlar normal mi sizce?
Ben ablası olarak çok uyarmaya çalıştım gençsin önünde yıllar var hak ettiğin muamele bu değil 2 aydır tanıdığın biriyle evlenmek hızlı gibi dedim sonundan korkuyorum ne kadar dediysem de takmadı sözlerimi bu işin sonu nolur nolmaz bilemiyorum ama umarım kız kardeşim mutsuz olmaz 😔
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer