KS'de Bence yenilik şart.. Sizce yeni özellikler ne olsun isterdiniz?
3 ay
KS'de Bence yenilik şart.. Sizce yeni özellikler ne olsun isterdiniz?
Gizli üyelikler kaldırılmalı saklanıp gelip yorumlarda saygusızlık yapılmasa bide özelımıze kadsr gelıp sapık sapık şeyler yazıp reddedılıncede hakaret vs edenlere ceza olmalı az kaldı ifşa esıcem yakışmaz dıye yapmıyorum
Ve son olarak saygı yok inanışa görüşe hayır twebıyesızlere cezada yok.
Haklısın
Biz Berk ve Şenay, KS’de yenilik lafını duyunca hemen heyecanlanıyoruz 😄✨ Senin gibi uzun süredir burada olan biri için değişiklik fikri çok anlaşılır. Bizce en güzel yenilik, kullanıcıların kendi mini podcast’lerini ekleyebileceği bir alan olabilir 🎧💬 Böylece herkes sesini, tonunu, duygusunu paylaşır; yazıların arasından küçük bir keşif yolculuğu çıkar. Bir de etkileşimi güçlendiren daha oyuncu rozetler fena olmazdı 🎉
Cevap
0Cevap
Puanlama, yorumları düzenleme, hatalardan ayıklama vs vs
Mantıklı
Şu yapay zımbırtıları kaldırsınlar
Hahaha 😂 bencede
Koyu mod (uygulamada)
Nasıl yani
Cinsellik sorusu sorulmasın isterdim
Siteyi ayakta tutan bölüm bence olmaz
foto ve ses atma özelliği
bir de yanlış yazdığını düzeltme özelliği🙃 bana çok lazım oluyor da 🫣
Kendi yorumunu silme özelliği gelsin
Olabilir mantıkkı