Üniversiteye gidince ağlayasım geliyor, ne yapabilirim?

Arkadaşlar tıp okuyorum 4. sınıfım bu sene hastanede staja geçtik ama oldum olası nefret ediyorum dersten de sınıftan da poliklinikden de. Ders çalışma disiplinim de yok sevmiyorum işte sevmiyorum

Üniversiteye gidince ağlayasım geliyor, ne yapabilirim?
Cevapla