Tıbbi sekreter icin hastane mi il saglik mi daha iyi?

Hastane yazacaksam şehir ve devlet hastaneleri yazacagim. Il saglikta yazmak istiyorum ama gorevlendirme yapiyor mu acaba? Mesela surekli ilce mudurluge git, hastaneye git tarzi gorevlendirmeler yaparlar mi?

Ben hastane yogunlugunu cekmek istemedigimden il saglik yazayim diye dusunuyorum ama beni saglik mudurlugu tekrar hastaneye falan gorevlendirecekse anlami yok. Il sagliga atandigimizda çakılı kadro mu oluyoruz yoksa gorevlendirme yapiyorlar mi istedikleri gibi?

Il saglik mudurlukleri sehir hastaneleri devlet hastaneleri agiz diş hastaneleri seklinde sayarsak hangisini önerirsiniz? Hangisi daha iyi ve rahat olur?

Tıbbi sekreter icin hastane mi il saglik mi daha iyi?
Cevapla