İki yıllık üniversiteyi dört yıllığa nasıl tamamlarım?

Merhaba, Ben Ön Lisans Ön Muhasebe Mezunuyum. Dgs Başvurusu Yapmadım Ama Yks Başvurum Güncel Yaptım. Dgs'ye Girmeden Yks'den İlerleyip Aynı Bölümü Ya Da Bağlantılı Bölümlerden (Bankacılık Finans Vb.) Birini Seçsem Okusam İki Yılı Dört Yıllığa Tamamlamış Olur Muyum?

Hayır Dgs'ye Girmeden Olmaz
Evet Yks'ye Girerek Olur
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Muhasebe Ve Vergi Uygulamaları Bölümü Mezunuydum Bu Yılda Tekrar Yks İçin Başvuru Yapmıştım Dört Yıla Tamamlarım Bankacılık Finans Okuyarak Dedim Ama Boşuna Yks Ye Başvurdum galiba hdjxjdjd İptalide Olmadığına Göre Sağlıktan Yürüyim İki Yıllık jdjdjdjd
İki yıllık üniversiteyi dört yıllığa nasıl tamamlarım?
Cevapla