Üniversiteye yeni girecekler için hem fazla puana gerek duyulmayan hem de iş imkanı olan bölümleri hazırladım. Sizce hangisi daha iyi?

LİSANS BÖLÜMLER ŞÖYLE

Kamu Yönetimi, Bilgi ve Belge Yönetimi

İktisat, işletme

İktisadi ve İdari Bilimler Uluslararası İlişkiler

Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri Reklamcılık

Reklam Tasarımı ve İletişimi Halkla İlişkiler ve Reklamcılık

Halkla İlişkiler ve Tanıtım Maliye

Muhasebe Muhasebe ve Finans Yönetimi

Sosyal Hizmet Sosyoloji

ÖNLİSANS İSE BU

Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı Hukuk Büro Yönetimi ve Sekreterliği

İnsan Kaynakları Yönetimi İşletme Yönetimi

Reklamcılık Sosyal Hizmetler

Yerel Yönetimler Medya ve İletişim

Maliye Muhasebe ve Vergi Uygulamaları

SİZCE BUNLARDAN HANGİSİNİN ALIMI DAHA FAZLA? YORUMLARDA BELİRTİN.

Üniversiteye yeni girecekler için hem fazla puana gerek duyulmayan hem de iş imkanı olan bölümleri hazırladım. Sizce hangisi daha iyi?
Cevapla