Arkadaşlar işten çıkma derecesine geldim artık kaldıramıyorum?

Arkadaşlar artık dayanamıyorum. Ben bir bakım merkezi'nde psikolog olarak çalışmaktayım. Bu devirde iş bulmak zor biliyorum ama geleli 2 ay oldu diye her işi bana yıkıyorlar. Yeni geldim diye bir şey diyemedim ama artık zoruma gidiyor, ayrıca iş arkadaşlarımdan biri ev arkadaşım ve onun mesafeli soğuk tavırları yüzünden evden de nefret ediyorum. Bugün müdür bana bir şey söyledi ama sessiz söyledi, dediğini anlamadım diye kafan burada değil ki senin, beni dikkatli dinlemiyorsun ki sen şeklinde cümleler kurmaya başladı. Arkadaşlar iş yerindeki sağlıkçı arkadaşlar da benim ekibimin bana destek olmadığını, beni ezdiklerini söylüyor. Artık dayanamaz hale geldim 2 ayda. Napıcam bilmiyorum?
Arkadaşlar işten çıkma derecesine geldim artık kaldıramıyorum?
Cevapla