2. üniversite için hangi bölümü tavsiye edersiniz?

2. üniversite okuyan arkadaşlar ne okuduğunu ve tavsiye edip etmediklerini yazabilirler mi? iş imkanı var mı? staj imkanı var mı? muhasebe, maliye filan var aklımda şimdilik ama okusam iş bulabilir miyim bilmiyorum. çok fazla ilan görüyorum ama kendimizi geliştirme imkanımız var mı okuyup işsiz kalmak istemiyorum. bazı bölümlerde stajyer olarak bile iş bulunamıyor maalesef

2. üniversite için hangi bölümü tavsiye edersiniz?
Cevapla