3 Nisanda yüzyüze eğitim isteğe bağlı başlıyor. Gidecek misiniz, online devam mı?

ben şahsen en azından mayısa kadar mantıklı bulmuyorum burada yıkım çok büyük çok şükür bizde bir şey yok gitsem giderim ancak bayram geliyor zaten git gel falan aşırı saçma online şansımız da varken sizler ne yapmayı düşünüyorsunuz yüzyüze katılacak mısınız derslere gidecek misiniz üniversiteye

Giderim
Gitmem
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
3 Nisanda yüzyüze eğitim isteğe bağlı başlıyor. Gidecek misiniz, online devam mı?
Cevapla