Üniversiteler eğitime güz döneminde online metodun uygulanmasına karar verdi. Bahar dönemi de sizce riskli değil mi?

Evet 2020 Nisan dan beri Üniversiteler uzaktan eğitim modeli uygulamıştı ne diyorlardı önce bir açıklama yapılmadı, eylül de açılır dediler şimdi ekime attılar 5 ekimde üniversiteler açılacak dediler sonra bugün eğitimi yine ertelediler doğru ve öngörülebilir kararlar alamıyorlar Yök Şimdide son dakika kararı ile Güz Dönemi Uzaktan Eğitim olacak dedi Pek yeterli karar değil bence Bahar Döneminde herşey bitecek mi sizce eksik ve yanlış kararlar alıyorlar. bir çok ülke eğitimlerine 2022 ye kadar uzaktan eğitim metodu uygulayacak Şimdi bahar gelecek yine aynı şekilde erteleyecekler gerek var mı sizce Siz olsanız Bahar dönemin de kampüse girermisiniz? Kim hayatını riske atabilir. Felaket geldi gelecek kimsenin haberi yok sonra bizlere felaket tellalı diyorlar ben Haziran ayında söyledim eğitimin 2020-2021 yılında uzaktan eğitim metodu uygulanabilir dedim inanmadı kimse, birçok ülke bizden önce eğitim dönemlerine 2021-2022 eğitim yılına kadar ara verdi (uzaktan eğitim uygulayacaklar) yani arkadaşlar kampüslere 2022 ye kadar girilmesi pek uygun değil
Üniversiteler eğitime güz döneminde online metodun uygulanmasına karar verdi. Bahar dönemi de sizce riskli değil mi?
Üniversiteler eğitime güz döneminde online metodun uygulanmasına karar verdi. Bahar dönemi de sizce riskli değil mi?
Cevapla