Hukuk okumayı çok istiyorum ama YKS dönemim korona, deprem ve özel sorunlardan dolayı kayıp gitti kuzenimde 2 yıllık bölüm oku DGS ye gir kazanırsın dedi o da öyle hemşirelik kazandı. Bende o 2 yılda baya bı DGS konularına çalışayım diyorum ama sağlık bölümünden hemşirelik kazanmak adaletten hukuka geçiş yapmaktan daha kolaymış. Bende 2 yılım boşa gitmesin hemen 4 yıllık üniversite okuyayım diyorum ama adalet mi yazsam yoksa sağlık mi bilmiyorum çünkü hukuk kazanabilir miyim emin değilim.
Yanlış anlamadıysam detaylarda 2 senelik adalet bölümü okudunuz veya okuyacaksınız Açıkçası benim size tavsiyem, adalet ve hukuk birbiri ile bağlı olduğu için, hukuk üzerinden ilerlemeniz sizin için çok daha iyi olacaktır. Hem temelinde kendi alanınız olacak. Ayrıca hukuk fakültesine geçiş daha kolay oluyor. Birçok sosyal medya fenomenleri takip ediyorum çoğu adalet okuyup, hukuk ile lisans tamamlayarak, gerçekten güzel kariyerler elde ediyorlar. Ben hukuk fakültesini bitirip, açıktan kalan birine asla denk gelmedim.
Sadece sorun şu; sayısal açıdan temeliniz varsa dgs sizi pek zorlamaz. Çünkü dgs sınavı çok kolay, harika bir sınav değildir. Bunun için inanılmaz derece çalışmak gerekiyor. Umarım her şey istediğiniz gibi olur, şimdiden hakkınızda hayırlısı ne ise o olsun...
Bence hukuk çok daha güzel. Ders çalışacak vaktin varsa hakim savcı olursun çok güzel meslekler. Vaktin yoksa stajını yapar avukat olursun. Ben de 2. Üniversite olarak hukuk okuyorum. Aklına takılan bi şey varsa bana yazabilirsin.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Dgs işi zordur. Kontenjanlar sınırlı, puanlar yüksektir.