Arkadaşlar 2. kez mezuna kalıyorum bu sene, meslek lisesiyim temel atmak sınava hazırlanmak çok zor oldu. Bu sene tercih yapıp gitmek istiyorum. Hedefim hukuk. Ama ya olmazsa ihtimalini düşünmek zorundayım. AYT matematik konularımı yetiştiremedim.
Ya TMden bir bölüm seçip okurken aynı anda tekrar üniversiteye hazırlanıcam.
Ya da 2 senelik adalet okuyup Hukuka geçiş yapacağım. Bayağı araştırdım çoğu insan zor yapamazsın süre sıkıntısı kontenjan vs diyor. Ama tüm derslere hazırlanmaktansa sadece matematik ve türkçeye hazırlanmak daha kolay olmaz mı yksye göre? Ben mi yanlış düşünüyorum?
Bilgisi olanlar DALGA GEÇMEDEN fikir belirtirse çok sevinirim.
Ya TMden bir bölüm seçip okurken aynı anda tekrar üniversiteye hazırlanıcam.
Ya da 2 senelik adalet okuyup Hukuka geçiş yapacağım. Bayağı araştırdım çoğu insan zor yapamazsın süre sıkıntısı kontenjan vs diyor. Ama tüm derslere hazırlanmaktansa sadece matematik ve türkçeye hazırlanmak daha kolay olmaz mı yksye göre? Ben mi yanlış düşünüyorum?
Bilgisi olanlar DALGA GEÇMEDEN fikir belirtirse çok sevinirim.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer