Adaletten DGS i̇le hukuk bölümüne geçebilir miyim?

Arkadaşlar 2. kez mezuna kalıyorum bu sene, meslek lisesiyim temel atmak sınava hazırlanmak çok zor oldu. Bu sene tercih yapıp gitmek istiyorum. Hedefim hukuk. Ama ya olmazsa ihtimalini düşünmek zorundayım. AYT matematik konularımı yetiştiremedim.
Ya TMden bir bölüm seçip okurken aynı anda tekrar üniversiteye hazırlanıcam.
Ya da 2 senelik adalet okuyup Hukuka geçiş yapacağım. Bayağı araştırdım çoğu insan zor yapamazsın süre sıkıntısı kontenjan vs diyor. Ama tüm derslere hazırlanmaktansa sadece matematik ve türkçeye hazırlanmak daha kolay olmaz mı yksye göre? Ben mi yanlış düşünüyorum?
Bilgisi olanlar DALGA GEÇMEDEN fikir belirtirse çok sevinirim.
Adaletten DGS i̇le hukuk bölümüne geçebilir miyim?
Cevapla