Sozelciyim ogretmenlim gazetecilik vs yazmaktan baska sansim yok herkes bosa okucaksin diyor?

Valla heves felan kalmadı sanki sınava da boşuna girecekmiş gibi geliyor şimdi kazanıp gitsem o bölümün için gidilir mi diyecekler

Sozelciyim ogretmenlim gazetecilik vs yazmaktan baska sansim yok herkes bosa okucaksin diyor?
Cevapla