Yazılım ve siber güvenlik öğrenmek için geç mi kaldık?

Kardeşler, şimdi bakın, html, css, js orta seviye php biraz biliyorum. Yani kavraya biliyorum bu işleri, anlatabiliyor muyum. Sadece bazıları artık geç, websiteyi ninem de yapar, yapay zeka gelişiyor, onlar yazacak bu basit kodları, matematiğin zayıf, gelişemezsin vb. gibisinden şeyler söylenip duruyolar işte, duymuşsunuzdur sizler de belki.

Fikirlerinizi alayım sizlerin de ✍

Öneriler de alayım ya soru sormuşken, mesela günde kaç saat pratik yapayım vb.

Not: yaşım 19. İngilizcem zayıf ama kursa gideceğim yakın zamanlarda.

Yazılım ve siber güvenlik öğrenmek için geç mi kaldık?
Cevapla