Bu sene sınava gireceğim ve ailem nereyi kazanırsan git, mezuna kalma diyorlar. Ne yapacağım?

100 gün kaldı sınava ve istediğim sonucu alamadım 100 günü boşa gecirmeyecegim elimden geleni yapacağım ama ben olmazsa bir sene mezuna kalırım diyordum ailem ise şimdiden baskıya başladı sizce kaç bin gelirse mezuna bırakmayayım ailem niye böyle yapıyor anlamıyorum
Güncellemeler
+1 yıl
...
Bu sene sınava gireceğim ve ailem nereyi kazanırsan git, mezuna kalma diyorlar. Ne yapacağım?
Cevapla