YKS sınavına gireceğim, hayallerimdeki bölümü mü yoksa ailemin istediğini mi okumalıyım?

Kafamı çok karışık size de sormak istiyorum. Bu sene YKS sınavına giricem ama hiç çalışmadım hiçbir şey bilmiyorum kitabı bile acmadım. Daha önce girdim iki yıllık turizm kazandım ailem izin vermedi boş bir bölüm diye oku güzel bir bölüm oku diyorlar. Ben 4 yıllık gastronomi kazanmak istiyorum hep hayalim o bölümü okumak bari okiyim düzgün bir bölüm kazaniyim. Bazıları yaşın geçti ( 21 yaşındayım ) bir bölüm oku gitsin diyorlar. Sizce ne yapıyım?
YKS sınavına gireceğim, hayallerimdeki bölümü mü yoksa ailemin istediğini mi okumalıyım?
Cevapla